☆3SMÅTROLL☆ Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 Testet positivt igår. Når jeg var på do nå så var det blo i trusen mere brunt enn rødt men var litt rødt oppi der og... Når jeg tørket meg så var det brunt blod og litt slim (unnskyld ekle detaljer) Har svake mensen murringer men ikke som gjør vondt uten ligger bare å murrer. Huff er så redd for å miste Vet ikke helt hvor langt jeg er på vei enda, første dag i siste mens var 31 januar.
gravidfotball Skrevet 8. februar 2010 #2 Skrevet 8. februar 2010 Testet du positivt bare en uke etter mensen??? Litt rart....
☆3SMÅTROLL☆ Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2010 mente at siste mens var 31 desember..
☆3SMÅTROLL☆ Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 8. februar 2010 mente at siste mens var 31 desember..
Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 8. februar 2010 #5 Skrevet 8. februar 2010 da er du vel rundt 5 uker. syntes du bør ta kontakt med lege for å få målt hcg. jeg har desverre bare dårlige erfaringer når jeg har blødd.
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 8. februar 2010 #6 Skrevet 8. februar 2010 Enig at du bør dra til legen å ta hcg. Det samme skjedde meg for 1 år siden. Dette var tydeligvis en tidlig SA/kjemisk graviditet, for hcg var bare på 4 for meg etter 2 dager med blødninger. Det er verste er jo å leve i uvisshet om spiren er der eller ikke, så jeg vil anbefale deg blodprøve altså. Forhåpentligvis blir du positivt overrasket, vet du:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå