Gå til innhold

MÅ jeg vente seks uker etter fødsel før jeg har sex igjen??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det kan du ha når du selv har lyst.

Skrevet

Neida, du venter så lenge du synes du vil! Men kanskje har du fremdeles renselse og blødninger etter 6 uker og det er jo en smakssak om det er kult da.. dessuten kan du ha litt vondt fremdeles..

Skrevet

Kjør på du! Du får advare mannen din mot de svæææære blodslingsene som er sånn mørekrøde da, sånn at han ikke tilter..

Personlig kan jeg ikke fatte at noen orker, at sånt i det hele tatt finnes i hjernen så kort tid etter fødsel.

Skrevet

Nei, det må du ikke, du kan ha sex når du selv orker, greier og har lyst. Men bruk kondom de 6 første ukene pga infeksjonsfaren- og masse glidemiddel, man er ofte ganske tørr i starten. Og ta det forsiktig!:)

Skrevet

Jeg hadde sex tre-fire uker etter fødsel med min første. Man sier jo seks uker pga infeksjonsfare osv, men dette er jo individuelt fra person til person. Dersom du er sluttet å blø, og det føles "greit ut" nedentil, går det an å prøve seg frem forsiktig. Og man kan jo ha mye god sex uten penetrering :)

Skrevet

Eneste vi fikk beskjed om var at dersom vi skulle ha samleie før renselsen var over, måtte vi bruke kondom (pga. infeksjonsfare, tror jeg).

Skrevet

Vi prøvde etter 2 uker.. Å Fy sier jeg bare.

Strammet godt i stinga..

Hver sin lyst sier jeg bare..Her blir det 6 mnd etter neste mann;)

Skrevet

Renselsen min var over på ei uke, som en vanlig, litt kraftig mens. Vi hadde sex etter ti dager, og tok det rolig og forsiktig. Det gikk veldig fint.

Vi brukte kondom de første ukene for å være sikker på at han ikke førte bakterier inn dit før alt var grodd og i orden.

Ha sex når du har lyst du:)

Skrevet

Juhu :) Takk for alle svar :)

Er litt over tre uker siden jeg fødte, og stinga er borte og alt kjennes fint ut, så da blire mannekropp på meg i kveld :D

HI

Skrevet

Vi hadde sex 4 uker etter fødselen. Jeg sluttet å blø noen dager før, å prøvde litt med en liten dildo før min man fikk innpass.

Det var deilig =)

(jeg hadde 2 sting, såkalte "pyntesting")

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...