Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 ENDELIG etter 13 år som nikotinslave kan jeg kalle meg en ex-røyker!! Kjempefornøyd med meg selv nå, så jeg måtte bare få skryte litt av meg selv )
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #2 Skrevet 8. februar 2010 Gratulerer! Du er kjempeflink og fortjener all cred du kan få
snellapella Skrevet 8. februar 2010 #3 Skrevet 8. februar 2010 Så flott at du klarte det! Da fortjener du ros, og en stor klapp på skulderen til deg selv
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #5 Skrevet 8. februar 2010 Gratulere!!!! Så flink du er!!!! Hvor lenge har du vært røykfri? Jeg var også røyker i maaange år (ca 10-12, vanskelig å si pga endel perioder med avbrudd de siste årene) før jeg stumpet røyken for godt. Har vært ex-røyker i snart 3 1/2 år, og savner det overhodet ikke - tvert imot! Lykke til videre!!
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #6 Skrevet 8. februar 2010 Gratulerer!! ) Det er så deilig å slippe å ofre helsa og penger på den avhengigheten! Bare gled deg til du får igjen smaks- og luktesansen
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #7 Skrevet 8. februar 2010 Gratulerer!! Snart 5 mnd røykfri her etter 20 år i helvete:)
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #8 Skrevet 8. februar 2010 14:54 "Bare" ei uke, men jeg kjenner ikke lenger et driv etter røyken. 15:01 Har fått tilbake smakssansen ja kan du si! Skulle spise Maarud potetgull med salt og pepper, sånne rifla i lilla pose. Jeg klarte nesten ikke spise de, var så utrolig sterkt! Før har det ikke vært noe problem, men nå må jeg visst være mer forsiktig med krydderne ja Hilsen HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå