Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 Han begynner å gråte hver gang jeg skal støvsuge. Tidligere, da vi hadde hund, var ikke dette noe problem. Jeg støvsugte ganske ofte da pga røytinga til hunden, men nå når jeg tar frem støvsugeren 2-3 ganger i uka så gråter han kjempemasse hver gang og er redd støvsugeren. Hva kan jeg gjøre med det? Det ender jo alltid med at jeg tar frem moppen, men teppene må jo tas med støvsuger.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #2 Skrevet 8. februar 2010 Mopp er fint i stedet. Du kan ikke riste teppene dine da, eller er de for store? Hva med å støvsuge når han sover på soverommet/i vognen?
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #3 Skrevet 8. februar 2010 Min også, så da lar jeg være å støvsuge når hun er våken. Ikke verre enn det. Støvsuger når hun sover i vogna.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #4 Skrevet 8. februar 2010 Jeg kan ikke støvsuge når han sover inne,for da våkner han. Det har han faktisk også gjort et par ganger når han har ligget i vogna utforbi ytterdøra. Men i det siste har det vært altfor kaldt til at han har sovet ute i vogna. HI
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #5 Skrevet 8. februar 2010 Gutten min på 13 mnd er også redd, faren klarte å skremme han når han var rundt 8 mnd, sabla irriterende. Men stort sett er han bare redd hvis han er på gulvet mens det støvsuges. Bærer jeg han eller han sitter i stolen sin går det greit. Ellers venter jeg til han sover.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #6 Skrevet 8. februar 2010 :)Min er 6 måneder, og er livredd den. Det har skjedd nå nylig, ikke vært noe problem ellers. Ligg hun på gulvet og jeg støvsuger, ja da ligg bare og gråter. Jeg får støvsuge da hun sover. Det er jo litt irriterende;)
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #7 Skrevet 8. februar 2010 Ha-ha Da min var ca 9 måneder og helt til han var over 2 år, så måtte jeg sloss med ham for å få støvsugd. Ikke fordi han var redd for støvsugeren, men fordi han skulle støvsuge selv... Det er helt sant (han gikk selv da han var 10 måneder). Plutselig en dag, så begynte han å hylskrike da jeg støvsugde. Han ble rasende og slo av støvsugeren hele tiden. Jeg skjønte ingenting. Han som tidligere skulle gjøre jobben for meg, nå ble han kjempesint. Etter en stund skjønte jeg at han reagerte på lyden. Vi kan regulere effekten på støvsugeren, og hvis jeg satte den ned, så var det plutselig helt greit igjen. Det er ikke sikkert han er redd, mest sannsynlig så reagerer han på lyden. Kan du regulere effekten, så prøv det. De små har veldig sensistiv hørsel, så bare det å bytte fra full til tom pose kan gjøre noe med lyden som de reagerer på. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå