Tæggen Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 Hei! Prøver og komme i kontakt med noen her inne som forhåpentligvis har termin i samme tid som meg.. Har termin 28.september...
Tæggen Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 8. februar 2010 Er det du som holder til i Fr.Stad??
OktoberPrinsesse10 <3 Skrevet 8. februar 2010 #6 Skrevet 8. februar 2010 Jeg har 29 september <3 lykke <3
abulafia77 Skrevet 8. februar 2010 #7 Skrevet 8. februar 2010 Hei. Om du går inn på terminklubber til venstre på menyen, og september2010 finner du mange septemberdamer. På teminlisten der ligger det også mange med termin på samme dato som deg. :-)
bringebærsnipp Skrevet 8. februar 2010 #8 Skrevet 8. februar 2010 hvis det var meg du mente? jepp, jeg bor i fredrikstad.
Tæggen Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #9 Skrevet 8. februar 2010 Jeg prøver bare og finne ut om det er noen i Sarpsborg området eller i nærheten som stiller i ca samme termin som meg.. Det får man ikke frem i "septemberklubben"....
bringebærsnipp Skrevet 8. februar 2010 #10 Skrevet 8. februar 2010 vi skal ha et BIM møte i mars (?) for oss som skal ha høstbabyer. bare å følge med her inne. mener at det var en el fler fra sarpsborg da jeg spurte om det var noen fra fredrikstad her inne. Lag et nytt innlegg med overskrift: noen fra sarpsborg her inne? da vel.
Tæggen Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #11 Skrevet 8. februar 2010 Jeg skrev pm til de to som svarte deg i din tråd så vi får se om jeg får noe svar:-) Ville vært koselig og blitt med ihvertfall! Vet ikke om noen som er gravide heller. Det er utrolig hvor ensom man kan føle seg da!!!
bringebærsnipp Skrevet 8. februar 2010 #12 Skrevet 8. februar 2010 ja. spesielt i permisjonstiden! Så er kjempe glad for denne nettsiden og gleder meg til å dra på BIM treff. :-D Kan tenke meg at mine ugravide, barnløse studentvenninner ikke er mye interessert i å høre opp og i mente om mine gravidtanker.. he he
Tæggen Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #13 Skrevet 8. februar 2010 Akkurat det! Merker at ikke alle er like intressert i og høre om dette gang på gang... Derfor prøver jeg og få kontakt her inne da!!!! Men jeg legger deg til vennelisten min jeg- du blir min første venn her inne:-) Takk for at du svarer meg!
bringebærsnipp Skrevet 8. februar 2010 #14 Skrevet 8. februar 2010 he he.. bare hyggelig. dtte forumet er et must for ikke å gjøre venner og familie og ikke minst den vordene far gale...;P
Sussapia Skrevet 8. februar 2010 #17 Skrevet 8. februar 2010 Jeg har termin 30 september hittil .. men kan jo hende den blir forsjøvet av jordmor Jeg er ikke her inne , så om det er noe du lurer på må du skrive privat melding til meg .. Jeg er lite på nett om dagen pga mye søvn og trøtthet , lurer på hvorfor ?
Sesilia Skrevet 8. februar 2010 #18 Skrevet 8. februar 2010 Foreløpig termin er 13... *gleder meg så veldig*
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 8. februar 2010 #20 Skrevet 8. februar 2010 22.-24. sept her, alt ettersom hvilken terminkalkulator jeg skal stole på Men fødte to uker før termin sist, så det er jo meget mulig at nestemann også vil komme ut litt før!
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 9. februar 2010 #23 Skrevet 9. februar 2010 08.09.10 her:) Veeeeldig fornøyd med en kul dato altså! he he.... det er jo ikke viktig i det hele tatt, men likevel:) små gleder skjønner dere:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå