Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 Bruker dere hansker da eller? Får jo dritt under neglene da jo! ÆSJ! Ville aldri stappa fingern min i ræva på mannen uten plastikkhanske på.... helst aldri uanz! Kan jo ikke ha vanlig sex etterpå heller da? da stinker d jo rompe og DET er turnoff!
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #2 Skrevet 8. februar 2010 Hørt om å vaske ræva skikkelig hver dag? Dessuten så befinner deg seg ikke dritt helt ut i åpning til vanlig, så bæsj på fingern trenger du ikke være redd for. Men godt at du vet hvor dine grenser går, det skal du ha all respekt for så sant du holder på dem også
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #3 Skrevet 8. februar 2010 Vasker jo ræva, men kan jo ikke vaske den inni heller da! Vil jo få rompelukt på fingrene uanz... hi
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #4 Skrevet 8. februar 2010 Har mannen din på seg hanske når han tar en finger i rompa de da?
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #5 Skrevet 8. februar 2010 Det skal bare ting UT av mi rompe! Men hva andre stapper inn i rompa si, kan være det samme.. jeg bare lurte! hi
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #6 Skrevet 8. februar 2010 Man kan fint vaske rompa på "innsiden" ved å spyle vann inn i endetarmen, for så å gå på toalettet og få det ut. Deretter gjentar man prosessen til det bare kommer rent vann ut, uten avføring. Da får man ikke avføring noensteder.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #7 Skrevet 8. februar 2010 Åh, savner analsex:( Helvetes hemoroider!
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #8 Skrevet 8. februar 2010 Rompelukt? HAHA! Er som å være 4år og i barnehagen igjen Rompelukt og guttelus. HAHA!
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #9 Skrevet 8. februar 2010 Jeg er ikke kresen på annet, men fy fasan, få rompelukt på fingrene er for meg skikkelig turnoff! ÆÆÆÆSJ... Jaja, kos dere alle sammen med fingrene i dritt og ROMPELUKT! HAHA hi
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #10 Skrevet 8. februar 2010 Sakk om å underbygge teorien om at du er 4 år og går i barnehagen.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #11 Skrevet 8. februar 2010 Jeg er 4 år og går i barnrehagen pga at jeg ikke liker å få rævlukt på fingrene?... HAHA, dummeste jeg har hørt!
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #12 Skrevet 8. februar 2010 Det går ikke på hva man liker og ikke liker, det går i evnen til å snakke saklig. Kunnskaper de fleste har, men som skorter til de grader til deg. Skremmende. Har barn under skolealder som uttrykker seg bedre enn deg hi.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #13 Skrevet 8. februar 2010 Oisann, unnskyld hvis jeg uttrykkte meg feil! DET er jo ikke lov her inne. Hva skal jeg si da? Som fullvoksne, allvitende DIB-damer; Analduft?
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #14 Skrevet 8. februar 2010 Det kan være lurt å begynne med å kutte ut unødvendige z'er, skrive ordene slik de skal og bruke word om du virkelig ikke vet hvordan uansett staves. Uanz, slik skriver ikke en gang fjortisene, selv de har innsett at det er latterlig. Visse mødre her har ikke skjønt det, men hva kan man forvente av dem som går rundt og tenker på hvordan andre utfører sine seksuelle aktiviteter.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #15 Skrevet 8. februar 2010 Nå lukter vi ikke akkurat på fingrene våre under sex vi da, så om han skulle hatt "rumpelukt" på fingrene ville vi ikke tenkt over det. Vi bruker ikke hansker, regelen er at fingre som har vært i rumpa ikke skal i skjeden etterpå, isåfall må hendene vaskes. Har aldri opplevd bæsjlukt etter anelsex/finger i rumpa, heller ikke bæsj på fingre/penis, ikke bæsjflekker noe sted heller. Aldri opplevd annet enn positivt ved analsex rett og slett Men det er hver til sin smak, har full forståelse for de som synes analsex er en uting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå