Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 skal være borte fra min 3,5 mnd gamle baby i ett døgn. han veier ca 7,5 kilo. og hvor store porsjoner bør jeg fryse ned?
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #2 Skrevet 8. februar 2010 Det er helt umulig å si noe om. Men hvis du pumper jevnlig og fryser ned så du har et rikelig lager til du skal bort så bør det helt sikkert holde. Ellers kan du jo prøve å pumpe deg og se hvor mye du får ut, og så gi gutten din flaske og se om det er nok til et måltid. Og så gange med antall måltider i løpet av et døgn, og legge til en del ekstra for sikkerhets skyld:)
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #3 Skrevet 8. februar 2010 Hvor mye spiser h'n på hvert måltid da?
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #4 Skrevet 8. februar 2010 Takk, da skal jeg bare begynne så jeg har lageret klart Har vært borte fra han et par timer før og da har jeg pumpa ca 100 ml, men han drikker vanligvis ikke alt opp på ett måltid. Han kan drikke veldig mye og så veldig lite neste måltid, så er vanskelig å si. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå