Mammarama=) Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 Eldste jenta mi på 5 år har klaget på magesmerter en tid nå..Hun viser da at smerten ligger oppe på midten av magen rett under brystbena.. Har forhørt meg med henne om hun er redd for noe eller lei seg (med tanke på angst smerter) men hun sier alltid at det ikke er noe sånt.. Hun har en høy forbrenning, spiser mye og ofte og går ofte på do..Er slank 118cm 19kg.. Tenker litt på om det kan være noen allergi.. Dere som har barn med allergi, hvilke symptomer har de?? Synest det er leit at hun skal ha så mye vondt i magen=(
1+2=3jenter Skrevet 8. februar 2010 #2 Skrevet 8. februar 2010 Ved urinveisinfeksjon burde kanskje smertene ligge lenger ned, men verd en test for å utelukke kanskje...? Ikke alltid ungene klarer vise akkurat rett sted, eller smertene kan være litt uspesifikke... Hadde ei med magevondt i lengre tid i fjor, og viste seg til slutt å være UVI....
Mammarama=) Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. februar 2010 Takk for svar.. Vi var hos legen for halvannen uke siden og da tok hun blodprøver og hadde med en avføringsprøve..De fant ingenting på noen av disse prøvene.. Fikk bare beskjed om å holde henne borte fra melk to uker og komme tilbake.. Men virker absolutt ikke som om det er melken som er noe problem.. Men hun har faktisk klaget på amerter ved vannlatning et par ganger, men det har vært med flere dagers mellomrom..Jeg trodde at de ville gjøre vondt hvær gang hun måtte tisse.. Jeg har aldri hatt UVI selv, så har lite erfaring på akkuratt det.. Men vi skal tilbake til legen på fredag, så da kan jeg jo ta med en urinprøve bare for å skjekke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå