Gjest Siklerotte Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 Jeg vil lære meg hvordan jeg kan vite hvor mange stavelser det er i et navn, har aldri skjønt det, egentlig. Får det i hvert fall ikke til, tror jeg. Vi har eksamen; Johanne - TRE STAVELSER? Elise - TRE STAVELSER? Dina - TO STAVELSER? Hannah - TO STAVELSER? Carolina - FIRE STAVELSER? Fredrik - TO STAVELSER? Sophia - TRE STAVELSER? Othilie - FIRE STAVELSER? Mats - EN STAVELSE? Håper jeg egentlig kan det, da blir jeg glad.
Patetica fåkksi Skrevet 8. februar 2010 #2 Skrevet 8. februar 2010 Ja, du vant og premien er en tur til den bokbutikken ved fontenen i Álora. Andre premien, som jeg vant, er en kopp te. Hurra, for det er akkurat det jeg hadde lyst på nå! :-D
Gjest Siklerotte Skrevet 8. februar 2010 #3 Skrevet 8. februar 2010 Helt seriøst? Kjenner stolthet, tenk at jeg egentlig har kunnet dette i alle år! Det er fortsatt sant, jeg har vært der, og bokbutikken/handleren/lite kott fylt til randen var godt plassert bak fontenen. Når skal du slutte å leve i fornektelse? Du kan få premien min også, skal ikke forflytte meg i nærheten av Álora en gang -TIL-!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå