Gå til innhold

Blødning i forbindelse med EL?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har hørt ar dersom en har en liten blødning rundt EL så betyr dette at en er ekstra fruktbar da. Jeg har aldri hatt dette før.

Men i går våknet jeg til (sorry detaljene) Litt EL-slim med blod i. Så kom det ikke mer før i dag tidlig litt friskt blod ved et toalettbesøk.. Jeg ble heller bekymret enn glad, fordi det blødde mer enn jeg hadde sett for meg at det skulle gjøre ved EL..

Noen som har erfaringer eller? Og en ting til. Av helt spesielle grunner har det da nå bare blitt morgensex.....og så står jeg opp 10 min senere. Da føler jeg liksom at hele greia er bortkastet....om dere skjønner hva jeg mener.. Noen som likevel har tro på at de kan rekke å svømme inn før det meste "ramler ut"...hehe

Vet det er litt detaljer altså, og mulig teit spørsmål også, men jeg blir veldig glad for svar.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei igjen.

Jeg prøver meg igjen jeg da, for jeg er fortsatt litt bekymret. Idag kom det ennå mere, mer brunlig utflod som på slutten av en mens. Er det normalt å blø så mye ved EL? Jeg er på dag 10 i syklusen og vet at EL er nå. Jeg trodde det var snakk om bare litt blodspor en gang liksom. Nå er det på tredje dagen her.

Jeg håper det er bra, men må jo si jeg blir mere bekymret for om noe er galt der nede. Er det noen som kan trøste eller har opplevd lignende selv? Jeg har aldri hatt blødning ved EL før..når stopper det egentlig?

Har lest det skyldes østrogenfall ved EL, men finner ingenting om hvor mye en eventuelt blør...Håper på svar...

Skrevet

Jeg kan dessverre ikke svare deg så mye er jeg redd... Er du helt sikker på at det ikke er etterslep av mensen? Ev en mellomblødning? Jeg hadde ringt en gynekolog og spurt hvis det ikke stopper. Hvis dere har hatt sex kan det jo være blødning i forbindelse med befruktning, men det blir bare spekulasjoner fra min side.. Beklager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...