♥♥ M ♥♥ Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 Min bror har lyst å reise til Manchester. Jeg har sagt jeg kan være med. Men er mye billigere å fly til London. Så jeg lurer derfor på hvor langt det er med evt. tog til Manchester?? Tar gjerne i mot tips :-)
Gjest sug lut Skrevet 8. februar 2010 #2 Skrevet 8. februar 2010 Uten å gå inn på noe annet vil jeg bare si at jeg ville regnet nøye på tid og penger. Tog i UK er sinnsykt dyrt, og jeg mener det går billigfly fra Norge til Manchester?
♥♥ M ♥♥ Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2010 Da får jeg søke litt rundt på flyselskaper.. Huff, stress dette her..
Gjest Skrevet 8. februar 2010 #4 Skrevet 8. februar 2010 ta en titt på lastminute.com Kan hende du finner noe billig der
Mom2Two Skrevet 8. februar 2010 #5 Skrevet 8. februar 2010 Signerer sug lut, tog er veldig dyrt i UK, og når du legger til å komme deg til og fra flyplassen osv. i London, så tror jeg egentlig du finner like billige direktebilletter om du er heldig.
♥♥ M ♥♥ Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 8. februar 2010 Takker for tips Har aldri vært i Manchester før. Så det blir spennende.
kirsty*2barnsmamma Skrevet 8. februar 2010 #7 Skrevet 8. februar 2010 Ja Manchester er en fin by, jeg jobbet der i en periode :-) Ingen problem å ta tog fra London til manchester. Tar vel en 3- 3,5 timer tenker jeg... Noen togselskaper i England er kjempedyre, mens andre tilbyr billige billetter om du bestiller noen dager før. Billigst 2 uker før, så 1 uke, så 3 dager før... kjempedyrt å kjøpe på dagen. Husker ikke om den strekningen har det togselskapet med den billige ordningen, men de har det iallefall på strekningen Liverpool-London (tar bare 40 min med tog til Liverpool, så hvorfor ikke ta en dagstur dit når du først er i sona?). Så bare sjekk på nettet du. Et rimeligere alternativ er buss, National Express. Men den bruker lengre tid da den skal innom en del steder på veien. Den ruten kan du og sjekke på nett. Lykke til da!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 8. februar 2010 #8 Skrevet 8. februar 2010 Dersom du bestemmer deg for å fly billig feks med Ryanair til London så vit følgende. Stansted express en veg £17 pr pers Tog fra London til Manchester fort £ 100 til 150 pr pers. Dersom du likevel bestemmer deg for å gjøre det så bestill togbilletter på forhånd. Sist vi reiste ble det ca halve prisen i forhold til å kjøpe på stasjonen. Er bare en linje som går fra London til Manchester, og den går fra Euston. Busser er halvparten så dyre som tog, og bruker dobbelt så lang tid.
👀tante Sofie 👒 Skrevet 9. februar 2010 #9 Skrevet 9. februar 2010 Jeg og sambon var i Manchester i høst. Vi fløy fra Trondheim. Vi valgte å fly til London,både p.g.a pris og tiden det tok å fly til Manchester.. Flere mellomlandinger :-( Muli at det bare var på de billigste rutene... Vi syntes at det var kjempeenkelt og greitt å ta tog fra London til Manchester :-)) God tur -)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå