Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 Jeg har hatt oth flere ganger og er storfornøyd med vogna,men syntes det er så dumt at man ikke kan ha barnet mot seg når man bytter til sportsdelen.Vurderer heller å kjøpe en simovogn jeg kan ha til barnet er 1 år for så å kjøpe Oth.Noen med erfaringer?Jeg har termin i mai.Oth er vel ikke så lun på vinteren heller.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #2 Skrevet 8. februar 2010 Ville valgt Simo, nettopp med tanke på å ha barnet mot seg når man triller. Samt at den har stor god bag, og lun sportsvogndel, hvis man må bytte til den i løpet av vinteren. I og med at babyen blir født i mai, så må du jo trolig skifte til sportsvogn innen jul.
Lykke X 4 Skrevet 8. februar 2010 #3 Skrevet 8. februar 2010 Simo er et trygt og godt valg. Men jeg ville heller valgt Emmaljunga city cross, eller Brio happy duo da de veier mindre. Simo er tunge vogner. Spesielt city cross er polstret, lun og deilig for babyen. Solgte min MB/OTH fordi jeg syntes byen var lite lun og fordi jeg ikke ville ha babyen fra meg i sportsdel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå