Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe poeng å ha et eget sovested om dagen til en gutt på 2,5 måneder?

Til nå har han sovet i vognbaggen på dagen, men soverommet vårt er rett ved siden av stua. Forstyrrer det nattesøvnen hans om han sover i senga si også om dagen, lurer jeg på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi begynte ikke å bruke senga før hun var 4 mnd gammel, sov i vognbaggen både om dagen og natta før det. Nå har hun egen seng og sover i den om dagen også, men passer på at det er kun soving som foregår i senga, legger henne ikke i senga om hun ikke skal sove. Fungerer fint her.

Skrevet

Hvis det er for kaldt til å sove ute, sover han enten i vogna inne eller i senga si. han sovner like godt på kvelden selv om han sover i senga på dagtid.

Skrevet

Jenta mi sover i vogna, bæresjalet eller på dyna si på sofaen. Vet ikke om det spiller noen rolle, men vil ikke la henne sove i senga si på dagtid, for å skille mest mulig mellom natt og dag.

Skrevet

Mi på 2 måneder sover i sengen på rommet om natten. Om dagen sover hun stort sett i vogna ute, eller hvis det er dårlig vær, sover hun i vogna inne. Av og til sover hun i lekegrinda inne, men hun foretrekker vogna. Jeg tenker at det kanskje er lurt å skille dag og natt, uten at jeg vet om det egentlig spiller noen rolle....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...