mamma til Jesper <3 Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 Det er akkurat sån jeg føler meg.. snart smeller det! Jeg er på jobb, er det som normalt ALLTID stiller opp for alle. Prøver å hjelpe alle, selv om det ikke er min oppgave så prøver jeg å hjelpe til med å finne en som kan hjelpe. Jeg får mye skryt og mange sier at jeg må tenke på meg selv, ikke alltid stille opp for alle andre og det er lov å si nei. Men det plager meg ikke, kan jeg hjelpe så gjør jeg gjerne det. Frem til nå, jeg er gravid i uke 6, ingen som vet noe. Men jeg blir så irritert når noen kommer å spør meg om masse ting. Ikke hele tiden så klart, jeg prøver virkelig å være meg selv, men av og til må jeg virkelig anstrenge meg for å ikke være frekk.. Hva er det som skjer med meg, kan hormoner gjøre dette mot meg??
☆septemberbarn☆ Skrevet 8. februar 2010 #2 Skrevet 8. februar 2010 Huff, hehe :-) Ja, det kan desverre være hormonene som hopper rundt i kroppen din.. Desverre så har alle dette men i svært ulik grad.. Jeg surmuler myye og bjeffer.. Er egentlig en tålmodig sjel til vanlig :-)
bringebærsnipp Skrevet 8. februar 2010 #3 Skrevet 8. februar 2010 he he.. jepp det kan de. jeg er vanligvis rolig, tålmodig, glad og positiv. her om dagen vekka kjæresten min meg da han skulle legge seg (stakkar, han trodde jeg var våken og ville gi meg en nattaklem) Ble sinna som en tyrker! og da han la seg for å begynne å lese vred jeg meg rundt og rett og slett klorte etter han som en katt, fikk skikkelig sving på armen og han ble så forfjamsa at boka klappa igjen og lyset gikk av med det samme. Han sa ikke et ord, men jeg lå våken og vred meg og pustet sinnatungt 1,5 time etterpå! og da han prøvde å si unnskyld for at han vekka meg så fikk han en regle som ikke tåler dagens lys...;P
<3Mamma til 3 <3 Skrevet 9. februar 2010 #4 Skrevet 9. februar 2010 jeg melder meg inn her... er så sint å sur før tia!!! Skikkelig hormonutbrudd... Denne stakkars samboeren min får gjennomgå, Alt han gjør irriterer meg.. Å da mener jeg ALT! måten han puster på å gjør ting på........ hehe, må nesten bare le av meg selv til tider....at det faktisk går ann. I går måtte jeg forlate huset i en time for å roe meg ned.... huff vi får håpe at hormongudene snart slipper taket på oss )
C_line har gutt +jenteimagen Skrevet 9. februar 2010 #5 Skrevet 9. februar 2010 jada du er ikke alene - jeg burde fått munnkurv - føler å jeg bjeffer til alle hjemme... På jobb må jeg bare forsvinne... jeg må bare sette meg på kontoret å late som jeg er meget opptatt Jeg vil ha mitt gamle jeg tilbake....! Holder på å bli sprø a meg selv - å det hjelper jammen ikke ta seg sammen heller - det føles ikke så jeg greier det.. vet ikke hvor mange ganger de siste ukene jeg bare MÅTTE gå legge meg for å la de andre slippe meg å jeg slippe meg selv på et vis...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå