Gå til innhold

Holder på å bli gal..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann! Jeg er ny her, men håper jeg kan få kontakt med noen som skjønner hvordan jeg har det :)

Jeg og min kjære er "bare" 22, vært sammen i snart 4 år, samboere i 3 av de og forlovet i et halvt. Har også nylig kjøpt oss egen leilighet og er i jobb begge to, jeg er også heltidsstudent. Alt er egentlig bare fryd og gammen bortsett fra at jeg er så klar for barn som jeg kan få blitt, og han er det ikke... Pga vår forholdsvis unge alder føler jeg meg som en skikkelig kjeltring som er så klar for barn og ønsker dette så sterkt, noe som er så frustrerende at jeg har ikke ord. jeg skjønner virkelig ikke hvorfor det skal være så overraskende at jeg, en voksen jente som er i et seriøst forhold med verdens beste gutt, skal ha lyst på barn. Men det er det visst, noe som har ført til at jeg ikke tør å uttrykke mine følelser om det med en del av mine nærmeste. Og bedre blir det ikke av at jeg har en kjære som ikke er klar enda.

Jeg har på ingen måte lyst til å presse han til noe så enormt som å bli pappa, men vet at han vil det her han og, bare ikke enda. Jeg har forøvrig vært klar i snart to år nå, og det holder på å gå meg på nervene.