sund Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 Jeg hadde MA i begynnelsen av januar, men fikk heldigvis mensen raskt igjen. Hadde sex ved EL, og fikk utflod med blodig slim dagen etter. - Er det bra eller dårlig? Prøver å ikke stresse med å bli gravid, men merker jeg tenker på at alt som skjer med kroppen enten er et tegn på at jeg er gravid eller ikke. Ex løs mage rett etter EL.... Må fortsatt vente noen dager før testing, men vet ikke om jeg klarer dette.
sister wanted Skrevet 8. februar 2010 #2 Skrevet 8. februar 2010 Det sies jo at blodig eggløsningslim er et tegn på at man er ekstra fruktbar. ) Så det er nok et godt tegn. Hadde det da jeg ble gravid forrige gang. Hadde også et bitte lite blodspor en uke før IKM. Det var nok festeblødning, for spiren den satt, den. Dessverre mistet jeg tidlig i uke 10, like før nyttår. Har ikke vært så heldig som deg og fått TR tilbake enda. Håper det lykkes for deg denne måneden. Tvitvi!
sund Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2010 Takk! Det var det jeg mente å ha lest et sted, men huska ikke helt hvordan det var. Håper du får igjen TR ganske snart. Det var fælt å miste etter 12 fullgåtte uker, og livmora klarte ikke å tømme seg sjøl. Så fikk utskraping, og det sier mine "erfarne miste-venner" at er det beste for å komme igjen igjen.
sister wanted Skrevet 8. februar 2010 #4 Skrevet 8. februar 2010 Jeg hadde også utskraping til slutt. Startet blø 22.12. Mye fra 27.12. Utskraping 30.12. Men ingen TR. Håper du får en etterlengtet spire nå. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå