Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 Jeg lurer på om jeg kan være gravid, er snart 2 uker siden jeg skulle hatt mensen, har mens murringer men det blir aldri noe mer enn det. Har veldig stabil mens som alltid kommer mellom den 25-28 hver mnd. Har hormonspiral nå og vet at sjansene er minimale men magefølelsen plus at mensen ikke kommer sier meg at jeg kan være gravid. Da begynnte jeg å tenke, hva om jeg er gravid? Da må jeg altså vente i 12 uker med å fortelle det til familien min. Har nevnt det før de før at vi har lyst på barn nr 3 etterhvert og da har de blitt så sure, mammen min sa at noen passet med 3 barn men ikke alle, søstrene mine bare rister på hodet og mener at vi har nok med 2 vi har, hvor dyrt det er, de skal kjøres frem og tilbake osv. Jeg ble gravid for 1 år tilbake men mistet og når jeg fortalte at jeg var gravid så ble de drit sure! lillesøsteren min spurte meg om jeg hadde bestillt time til abort, da svarte jeg at vi bil beholde, da fikk jeg til svar at vi var uansvarlige og at vi måtte tenke på de 2 vi har... Vi har 2 barn fra før, en jente som blir 5 nå til våren og en jente som nettopp har blitt 3. Begge 2 har fast jobb, vi eier våres eget hus og forholdet våres er kjempe fint. Har gode rutiner på barna og de er i bhg 60%, vi syns vi har et veldig fint familie liv. Det er så sårende å tenke nå om jeg er gravid så kommer jeg til å få den overhalingen av familien min Men som sagt vet jo ikke om jeg er gravid enda skal teste meg seinere idag men etter at jeg satt inn spiralen så har jeg hatt mensen veldig regelmessig.
Gjest Skrevet 8. februar 2010 #2 Skrevet 8. februar 2010 Huff saa trist Hvem er de til aa bestemme hva som er passe mange barn for dere?
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #3 Skrevet 8. februar 2010 Herregud, så uforskammet! De har jo ingenting med dere valg ang antall barn. Ville sagt dem et par sannhetens ord! Kjenner jeg ble superprovosert på dine vegne.. Grrr. Skulle øst litt av mine hormoner på dem nå. Har mer enn nok å dele på
Sebastienne Skrevet 8. februar 2010 #4 Skrevet 8. februar 2010 Det høres ut som du har lyst på en til. Da synes jeg du skal ta ut spiralen og sette i gang - det er ditt og din manns valg, og resten av familien din høres ikke gode ut, spør du meg. Ikke la dem valse over deg slik! Men sannsynligheten for at du er gravid nå er nok liten. Det er mye større sjanse for at det er hormonspiralen som gjør at ikke mensen kommer. Det har den gjort hos meg også, selv om jeg var regelmessig etter at jeg satte den inn. Ta en test, da vel! Er den negativ og du blir skuffet over det innerst inne - ja, da vet du at du egentlig ønsker deg en til og kan snakke med mannen din (og ingen andre!) om det. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #5 Skrevet 8. februar 2010 For en dritt familie du har! De fortjener ikke kontakt med dere!
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #6 Skrevet 8. februar 2010 Kjenner meg igjen her..jeg er gravd, og tolv fullgåtte uker imorgen..men har ikke fortalt familien det enda, venter litt til jeg..vet hvilke kommentarer som kommer, og har ikke behov for å høre dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå