Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 ... vil jeg bare få rost dem for flott service. Jeg sendte dem en mail hvor jeg spurte om de hadde en vare inne, fikk svar 5 minutter etterpå om at de hadde 1 stk igjen, og at de hadde lagt den av for meg, måtte hente den iløpet av 2 uker:-) DET kaller jeg service. Nå gjelder det bare å hente den og se at de faktisk har lagt den av. Hehe
Lilleleen Skrevet 8. februar 2010 #2 Skrevet 8. februar 2010 Jeg har også bare positiv erfaring med Barnas Hus. Skrev det i den andre tråden også, men en god ting kan ikke sies for mange ganger. Samboeren min og jeg har kjøpt ett Brio babysete med Isofix. Dette er ett sete som ikke blir solgt på Barnas Hus her i Tønsberg. Vi slet veldig med å få festet setet, så vi var nesten sikkre på at det ikke passet inn i vår nye bil. Jeg ringte ned på Barnas Hus for å høre om de viste noe om dette og om de evt hadde noen bil stoler med Isofix på tilbud, i tilfelle det ikke passet i vår bil. Jeg fikk beskjed om å ta med setet ned til dem, så skulle de se på det. Det endte med at en av de som jobbet der festet isofixen for oss. Selv om de viste godt at vi ikke hadde kjøpt det setet der. Det er god service. Og jeg blir alltid møtt av ett koselig personale hver gang jeg handler der. Jeg har forståelse for at de kan være opptatt med andre ting når jeg kommer og at jeg ikke kan få hjelp med en gang. Jeg vet også at kassen kan stå ubemmanet, men det er jo fordi de hjelper noen andre kunder. Men slik er det egentlig overalt )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå