Lillemor&Gutta Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 Min lille har plutselig begynt å sove gjennom natta (dvs 4 av di 5 siste nettene). Vektoppgangen er kjempefin og han spiser ganske mye på dagtid. Han er nesten 3,5 mnd. Skal jeg bare la han sove? Har ikke nattavennt han eller noe slikt. Dette er noe han selv har funnet ut.
Romeren Skrevet 8. februar 2010 #2 Skrevet 8. februar 2010 Selvfølgelig skal du la han sove. Bare pris deg lykkelig over at han sover natta rundt og nyt det så lenge det varer!
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 8. februar 2010 #3 Skrevet 8. februar 2010 Vesla her har sovet natta gjennom siden hun var 2 mnd. Var også noe hun plutselig bare gjorde av seg selv... husker jeg sa det til HS og hun sa "ja, men vektoppgangen er jo fin så bare la henne sove". Jeg hadde virkelig ikke tenkt tanken på at jeg skulle vekke henne om natta for å gi mat engang jeg, var bare så overlykkelig over at hun sov! (inntil da hadde hun vært våken HELE natta hver natt). Hun sover fortsatt natta gjennom og har hele tida ligget langt over gjennomsnittet ang vekt/høyde. Virker som hun "fyller opp" de siste timene før hun skal sove og spiser også som en liten hest når hun våkner. Da hun var veldig liten så vekka vi henne og ga mat hver 3. eller 4. time, men etter 4-5 uker (eller noe sånt) så merka vi at hun våkna selv når hun var sulten så da lot vi henne bare sove når hun sov.
Sistah*G07*J09* Skrevet 8. februar 2010 #4 Skrevet 8. februar 2010 her sover også snuppa hele natta begynte med det helt selv, veldig deilig Har fin vekt oppgang (vært på 3mnd kontroll i dag). Sover fra kl.19:30 til ca kl.08 Bare å nyte det
Lillemor&Gutta Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 8. februar 2010 Så flott . Håper han forsetter med dette fremover da Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå