Gå til innhold

Du trenger ikke koke flasker, hvis oppvaskmarsina di har et program som går på 70 grader eller mer!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj, min går bare til 65 grader :( :(

Skrevet

Hmmm.. Min går kun til 65grader.. Perfekt grad til all annen oppvask.. :P

Men er jo ikke stress å koke flasker da.. De skal jo kokes i 5min.. Er jo ikke akkurat sånn at man må stå timesvis å sjaue med dem.. :P

Skrevet

Hadde jeg vært deg hadde jeg vasket flaskene på det programmet. Jeg har ikke vær så nøye med å beskytte babyene mine fra bakterier. Barn som blir helt beskyttet for bakterier når de går hjemme, blir veldig mye syke når de begynner i bhg, der bakteriene flyter.

HI

Skrevet

Nå koster det meg langt mindre tid å hive flaskene i mikrosterilisatoren da- det tar 2 minutter, og jeg slipper vente på at oppvaskmaskinen skal være full nok til at jeg gidder sette den på. :)

Skrevet

man skal koke flaskene frem til de er 6 mndr, etter det så kan man vaske dem sammen med alt annet i oppvaskmaskinen.

Skrevet

Regelen er at de skal steriliseres i 3 mnd. Snuppa her er 6 mnd, og flaskene vaskes i maskina på 75 grader. Smokkene kokes fremdeles. Med 5 i huset behøver jeg ikke vente lenge på å få fylt en maskin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...