MammanTilLilleLilly <3 Skrevet 8. februar 2010 #2 Skrevet 8. februar 2010 Æsj, min går bare til 65 grader :(
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #3 Skrevet 8. februar 2010 Hmmm.. Min går kun til 65grader.. Perfekt grad til all annen oppvask.. Men er jo ikke stress å koke flasker da.. De skal jo kokes i 5min.. Er jo ikke akkurat sånn at man må stå timesvis å sjaue med dem..
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #4 Skrevet 8. februar 2010 Hadde jeg vært deg hadde jeg vasket flaskene på det programmet. Jeg har ikke vær så nøye med å beskytte babyene mine fra bakterier. Barn som blir helt beskyttet for bakterier når de går hjemme, blir veldig mye syke når de begynner i bhg, der bakteriene flyter. HI
LillaGorilla♥♥ Skrevet 8. februar 2010 #5 Skrevet 8. februar 2010 Nå koster det meg langt mindre tid å hive flaskene i mikrosterilisatoren da- det tar 2 minutter, og jeg slipper vente på at oppvaskmaskinen skal være full nok til at jeg gidder sette den på.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #6 Skrevet 8. februar 2010 man skal koke flaskene frem til de er 6 mndr, etter det så kan man vaske dem sammen med alt annet i oppvaskmaskinen.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #7 Skrevet 8. februar 2010 Regelen er at de skal steriliseres i 3 mnd. Snuppa her er 6 mnd, og flaskene vaskes i maskina på 75 grader. Smokkene kokes fremdeles. Med 5 i huset behøver jeg ikke vente lenge på å få fylt en maskin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå