Gjest Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 Hun får jo ikke yoghurt, biola osv enda. Redd hun blir veldig løs i magen nå. Noen som har tips om hva som kan forebygge dette?
NormaJean Skrevet 8. februar 2010 #2 Skrevet 8. februar 2010 hvorfor får hun ikke biola da? hun er jo 10mnd! det har hjulpet sønnen min masse, han går på 10 dagers penicilin kur nå. kommer ikke på noe annet desverre.
auro Skrevet 8. februar 2010 #3 Skrevet 8. februar 2010 Har fått anbefalt biola av lege til min lille som gikk på antibiotika fra han ble født til han ble 6 mnd.
Gjest Skrevet 8. februar 2010 #4 Skrevet 8. februar 2010 Er det greit å gi biola til så små? Trodde de ikke skulle ha melkeprodukter første året, og biola er jo laget av melk, og sukker. Jeg er ikke fremmed for å prøve dette hvis det er det som skal til.
NormaJean Skrevet 8. februar 2010 #5 Skrevet 8. februar 2010 vel, på min HS så anbefaler de Biola fra ca 8-9 mnd og vanlig melk fra 11-12 mnd. Vi gav Biola fra 9 mnd, har vært stor suksess, spesiellt den med svisker. Lillegutt slet med magen, derfor de sa at vi bare skulle gi. Det hjalp utrolig masse med Biola.
Gjest Skrevet 8. februar 2010 #6 Skrevet 8. februar 2010 Yogurt og biola kan de faa fra de er 10 mnd gamle saann ca. Ikke store mengder selvfolgelig, men det skal heller ikke saa mye til for aa faa orden paa magen. For eldstemann har ca 1 dl biola daglig holdt magen i tipp-topp form.
Gjest Skrevet 8. februar 2010 #7 Skrevet 8. februar 2010 Flott, takk for svar alle sammen :-) Da prøver vi det. Hun ble skikkelig dårlig i magen sist hun fikk AB, så da håper jeg vi kan begrense det litt denne gangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå