Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 Jeg vet ikke om jeg gidder å kjøpe en rådyr gravid-badedrakt som kan brukes et par ganger før fødsel, når jeg egentlig kan bruke bikini med lav truse. Men så er jeg litt usikker på om det "tar seg ut" å blotte den store magen helt?! Har ikke sett andre gravide i bassenget uten badedrakt. Hva mener dere?
lykkeligmor til to<3 Skrevet 8. februar 2010 #2 Skrevet 8. februar 2010 Ville ikke reagert negativt på det i det hele tatt!!!! Den eneste forskjellen fra ikke-gravide er jo den fine magen:)
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #3 Skrevet 8. februar 2010 Jeg hadde reagert! Fordi jeg hadde syns det så flott ut! Jeg gikk i bikini på badeland med svær mage..fikk mange smil;-)) Ser ikke noen grunn til å skjule magen??
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #4 Skrevet 8. februar 2010 Nei, overhodet ikke! Skal selv gå i svømmehallen med bikini :=) Frem med magene jenter!!
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #5 Skrevet 8. februar 2010 Gravidmager er jo så pent.. Hadde ikke reagert negativt hvertfall.. Kommer selv til å bade i todelt bikini og ikke badedrakt. Jeg vil nemlig ha boxerunderdel, for syns ikke de små er noe fint på min kropp, så da unngår jeg badedrakt. Vil ikke ha kameltå.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #6 Skrevet 8. februar 2010 er det noen i det heletatt som bruker badedrakt lengre? Ser det hvertfall sjeldent her i byen. Jeg brukte bare bikini da jeg var gravid. Var på svømming bare et par uker før fødselen.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #7 Skrevet 8. februar 2010 Off ja, den kameltåen blir hundre ganger verre når man er gravid;-)
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #8 Skrevet 8. februar 2010 Ok, jenter, takk for bra svar, jeg er overbevist! Skal dra i bassenget med bikinien, og ikke tenke på at kulen er eksponert ;-)
Gjest Skrevet 8. februar 2010 #9 Skrevet 8. februar 2010 Absolutt ikke! Gravide mager er flott å se på, ingenting å skamme seg over. Gå med det du har :-)
Gjest Skrevet 8. februar 2010 #11 Skrevet 8. februar 2010 Jeg går i svømmehallen med gutten min stort sett hver uke. Og det er maange uker siden badedrakten min passet, for å si det sånn! Bikini er jo et utmerket badeplagg for gravide! Kos deg!!
moota m storebror&lillebror Skrevet 8. februar 2010 #12 Skrevet 8. februar 2010 Det er ikke langt fra at jeg er den eneste med badedrakt når vi er i badeland. Men jeg føler meg så naken i bikini. Jeg har stor mage, og den er verken gravid eller fin! =(
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #13 Skrevet 8. februar 2010 Har sett mange gravide som gikk i bikini om sommer på stranda, så ser ikke helt problemet med gravid dame med bikini i bassenget.
globus Skrevet 8. februar 2010 #14 Skrevet 8. februar 2010 Jeg bruekr bare bikini jeg.. Om jeg er gravid eller ikke..
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #15 Skrevet 8. februar 2010 Nei, hvorfor i all verden skulle jeg reagert på det? Det er en veldig fjern tanke for meg å tenke på at det skulle være et problem at noen som er gravid går i bikini.
It's all about me Skrevet 8. februar 2010 #17 Skrevet 8. februar 2010 Har aldri brukt noe annet selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå