Gå til innhold

Hvilken hårfrisyre har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har langt, svart/brunt hår.

Skråklippet lugg, men nå er den blitt såpass lang at man egentlig ikke legger merke til den, den faller bare innunder langt hår! hehe..

Håret rekker meg nå ned til under bh'en på ryggen. Og jeg er møkklei!

En vennine overbeviste meg om at vi 2 skulle klippe oss kort på Tirsdag, jeg ble overbevist etter MYE mas men så fikk jeg mld i går om at hun ombestemte seg.

Jeg skal fremdeles klippe meg.

Tok en titt på vennene mine på FB, og ser vel egentlig at alle mine venniner har LANGT hår!

2 stk har kort hår.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, har spare frisyre. Nettop hatt kort hår et par års tid, og nå vil jeg ha langt igjen. Går sånn opp og ned her.

Skrevet

Uff, det er sparefrisyren jeg gruer meg til om jeg angrer og vil ha langt hår igjen.

Man må igjennom så mange stadier av frisyrer, og angsten for at frisøren skal klippe for mye av det når man først er der :P

Skrevet

Blond bobb som jeg er klipt selv. Jepp, jeg ser ikke ut..

Skrevet

WOW, klippet du bobb på deg selv altså?? hehe... Det var tøfft gjort må jeg innrømme :)

Men det kan da ikke se så ille ut, siden du ikke har løpt til frisøren for å få det fixet? ;)

Skrevet

Høres vel skrekkelig teit ut, jeg har en Rihannafrisyre. (Vet ikke hvordan jeg skal forklare det uten å nevne henne :-P )

Det er mørkt, kort, hakelangt på ene siden, og "barbert" på den andre. Jeg elsker frisyren min, og gruer meg til den ikke er popp mer, hahaha :-)

Skrevet

Det er Rihanna frisyren jeg tenkte å prøve meg på faktisk ;) hehe...

Men jeg skal ha kort på begge sider, langt på toppen :P Lignende Mohawkgreien.

Samtidig er jeg lettere skeptisk, hva skjer de dagene jeg har dåååårlig tid til jobb, med 3 unger og barnehage som skal rekkes?

*skrekk & gru*

Da er det ikke bare bare å slenge håret i ett strikk nei :/

Skrevet
Skrevet

åja, hiv håret i en strikk og gå for en slags grorudpalme-80talls-look. Blir nok helbra tenker jeg ;)

Min selvklipte look burde nok vært til frisøren ja, men da får jeg bare kjeft for jeg har også bleika det sjølv.. høres nok pent ut ja ,og nei, det er det nok ikke. Kan trøste meg med at INGEN har likens hårstil som meg om dagen iallefall.. unik i så måte :)) hohohoho..

Skrevet

Jepp, det er den ja :-)

Jeg har faktisk ALDRI vært så fornøyd med håret mitt før, og JEG som er en streber etter vakkert Jennifer Aniston hår, skal ALDRI ha langt igjen. Jeg ble mye mere typete med dette, og mannen min som alltid har mislikt kort hår, forteller meg hver dag at jeg er snasen på håret :-) Og det hørte jeg aldri før!! hehehe :-) Jeg har spurt han om han synes jeg skal spare igjen, og jeg vet at der får jeg ærlige svar. Men han synes jeg skal være slik jeg er nå, for han synes det er så fresht bestandig. Og der er jeg enig, føler meg mye freshere :-)

Lykke til med ny sveis, det er uvandt bare noen dager :-)

Skrevet

Så bra!!!!!!!!!!!

jeg vil gjerne føle meg fresh jeg også, har hatt langt hår i all evighet nå og kjenner jeg er mektig lei av rettetangen, hårstrikk, klemmer og hårspray for å få det til å se noenlunde ut :P

Jeg ble mer positiv nå, begynte å angre litt på beslutningen når venninen min trakk seg.

Og min mann vil gjerne at jeg skal ha det lange håret.

Skrevet

Da kan jeg fortelle deg at mannen min surna den dagen jeg bestillte time, og han sa at det ikke fantes sexy damer med kort hår. Hahaha!! Hadde ikke sett Halle Berry han da, med andre ord. i 2 dager skvatt han hver gang han så meg, men den 3 dagen sa han: "vet du, du er faktisk skikkelig snasen på håret! det var bare så uvandt, men nå synes jeg det er skikkelig hot!"

Og når han bruker ordet hot, da liker han det virkelig, hehehe!

Skrevet

En slags asymmetrisk oppklippa bob, med min naturlige farge (mørkeblondt)

Skrevet

Mama dooh, du er sikkert kjempefin..men man må jo ha rette ansiktet og stilen for å kle en sånn frisyre, det er ikke noe alle kler akkurat :)

Jeg går alltid for å lytte til tipsene fra frisøren min, de ser mye bedre enn meg i allefall hva som kler ansiktet mitt..:)

Forøvrig har jeg oppklipt bobb selv, med skrå lugg..ikke en sjelden frisyre i disse dager :) men det som kler meg.

Skrevet

Frisøren skulle forresten "sjekke" at jeg har ansiktsform og alt det der til frisyren, før det klippes da! hehe

Skrevet

Tøffe jenter tørr å klippe seg kort.

Jeg har en kort "Rihanna-klipp". med den sveisen kan du ha det rett opp/bak eller ha det ned som en "Vanlig" kort frisyre. Alt etter hva du har tid/ork til.

Skrevet

For tiden har jeg luesveis med nydelig ettervekst som egentlig skal være en bustete helsvart bob :) Jeg har et gavekort hos frisøren takk og pris, men da blir det nok en ny frisyre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...