The Princess Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 Jeg har en 1 år gammel Kontinental Svane seng og den var passe myk til meg. Men kjæresten min er en del tyngre enn meg og han sliter med å sove i den da den blir for myk for han. Vi sliter og med sex i sengen så det er blitt ett problem for oss. Jeg har dessverre ikke råd til å kjøpe ny seng nå og lurer da på hvordan jeg kan få den hardere ? Bytte overmadrass ? Noen lure råd ?
PAVEEL Skrevet 8. februar 2010 #2 Skrevet 8. februar 2010 Da jeg var sammen med xn så la vi en sponplate under masdassen hans faktisk. Var passe til meg og alt for myk for han, jeg trilla til hans side hver natt haha.
The Princess Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2010 :-) Okay, den var ikke så dum :-)
Libido- Skrevet 8. februar 2010 #4 Skrevet 8. februar 2010 kjøp en overmadrass med memory skum. Har to typer på jysk. Denne er hard: http://www.jysk.no/4/5/20/526/3466719/a/catalog
Hera Skrevet 8. februar 2010 #5 Skrevet 8. februar 2010 Jeg har en sponplate under overmadrassen. Funker fint:0)
The Princess Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 8. februar 2010 Ok, men knekker ikke sponplaten ved for mye vekt ? Han er er stor mann og veier ca 130 kilo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå