bringebærsnipp Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 Har STOR mage og er ikke så lett å gjemme den. I helga hadde jeg venniner på besøk og hadde på meg en kort sort kjole med emperieliv. sort, kort, emperieliv er jo litt sjulende i utgangspunketet men hvis noen av de hadde sett meg i profil hadde det ikke vært til å ta feil av.. Mitt beste tips! Ta et stort skjerf i halsen. man blir med ett mer proposjonal og jeg er helt sikker på at det reddet skinnet mitt i helga..;P
Gjest Skrevet 8. februar 2010 #2 Skrevet 8. februar 2010 Sliter litt med det her og.. Lange skjerf funker foreløpig sammen med vide topper og gjerne litt lange åpne cardigans... Har ikke hatt så store problemer hittil da, ettersom jeg har vært sengeliggende med ekstrem kvalme i halvannen måned nå Men jeg må nok snart en tur på shopping og finne litt mammaklær.. Spesielt bukser sliter jeg med.. her går det i joggebukser stort sett.. Har ikke sjans til å komme meg inn i dongeribuksene.. Skal bli godt å kunne slippe ut magen ja...
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 8. februar 2010 #3 Skrevet 8. februar 2010 hmm...synes faktisk ikke at empire-liv funker så veldig bra for å skjule magen min- nesten som at den bare "forsterkes" da, siden magen starter ganske høyt oppe så blir kjolen/ tunikaen liksom stående rett ut under puppene...ser jo ut som om jeg er 4-5 mnd på vei, og så er det bare luft- jaja, det kommer seg vel:p Men store skjerf var en god ide- det må jeg prøve=)
bringebærjenta-4.jenta Skrevet 9. februar 2010 #4 Skrevet 9. februar 2010 Hihi...herlig:) Da blir det skjerf på meg og:)
GuttemammaTilTo Skrevet 10. februar 2010 #5 Skrevet 10. februar 2010 det blir skjerf på meg i dag som skal på jobbintervju!! krysser fingrene alt jeg kan!!
anik25 Skrevet 10. februar 2010 #6 Skrevet 10. februar 2010 hvor mange uker er dere på vei jenter?=) skulle ønske jeg fikk litt mage snart er 12 uker på vei til mandag og magen er fortsatt flat! det eneste som har kommet er en liten anelse... men har vært på tidlig ul og barnet vokser akkurat som det skal, gleder meg til magen min kommer:)
bringebærsnipp Skrevet 10. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 10. februar 2010 jeg er 9 +1, men har vralta rundt med stor mage siden uke 4...:/ Da var det nok bare oppblåst, men ser en liten ordentlig kul på magen nå. forsvinner ikke når jeg ligger på ryggen lenger heller. Men er ikke alle som har det så tidlig. husker mamma fortalte meg at ho fikk kjeft av nabokona da ho var 6 mnd på vei fordi ho ikke hadde gitt pappa noen barn enda! He he... Ho var heldig da, smatt jo rett inn i gamle klærne sine allerede på fødestua. Skjer nok ikke med meg...;P
bringebærjenta-4.jenta Skrevet 10. februar 2010 #8 Skrevet 10. februar 2010 Jeg er 7 uker, fikk mage, eller dvs. oppblåst mage ca. rundt 5. uke. Ser ut som jeg er 6 mnd på vei. Begynner å bli vanskelig å skjule nå ja:)
anik25 Skrevet 10. februar 2010 #9 Skrevet 10. februar 2010 samme var det min mamma i hennes 3 svangerskap, ikke noe mage før etter 6 månder... håper hvertfall jeg får mage snart så jeg kan vise den stolt frem:)
bringebærsnipp Skrevet 10. februar 2010 Forfatter #10 Skrevet 10. februar 2010 he he.. skjønner jeg godt. Jeg elsker å gå med tilsittende topper hjemme. går rundt og stråler og viser frem magen min til samboer. Man føler seg rett og slett vakker! Nesten kjipt at den forsvinner igjen..;P Og man føler seg veldig gravid. MEN, er vanskelig å sjule på jobben. vet nesten aldri hva jeg skal ha på meg. og jeg jobber i butikk så er mange innom i løpet av dagen. Vil jo gjerne se bra ut og da, men i dag har jeg en altfor stor fleecegenser. skylder på kulda..;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå