Gå til innhold

Guttenavn Hvilket er flottest?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Man er ikke fordomsfull når man liker sine egne nasjonale navn, men jeg blir litt betenkt fordi du mener at et italiensk navn nødvendigvis er "latin lover " :-)...he he

Gabriel er ikke mer englete enn Mikkel/Michael (som også er engel ifølge Bibelen). Gabriel er også et vestlig, internasjonalt navn både brukt i Norge (Jon Gabriel Borkmann, stykke av Ibsen, Gabriel Scott Jensen: norsk forfatter) og ellers i Europa (Peter Gabriel: briitisk artist...osv osv..)

Joda...jeg tåler at vi er uenige :-).

Annonse

Hei:-) Jeg har en gutt som heter Matheo,og jeg har bare vært fornøyd med navnet! Noen må tygge litt på det,men ellers har jeg fått MASSE skryt av navnet:-) Bestemte meg med en gang jeg leste navnet her på dib,at det skulle min lille prins hete:-) Og,tro det eller ei...han er verken femi eller latino;-) Så gå for Matheo,kjempe koselig og søtt navn:-)

Takk :o) Jeg syns alle navna du har skrevet opp er nydelige, både Christian, Matteo (ville skrevet Matheo, men begge er fine!) og Gabriel :)

Vanskelig å si hvilket navn jeg liker best, men tror jeg ville valgt Matheo.. Men det kan forandre seg i morgen!

Kunne helt klart brukt alle selv :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...