Gå til innhold

Karneval...

mamma med en i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann..

Lurte på om noen hadde noen bra forslag til hva jeg kan lage og sette på gutten min på litt over tre år når han skal ha karneval i barnehgen på Onsdag... :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har han noen ønsker selv da? :o)

Skrevet

Har ikke snakket så mye om det.. Oxo hadde jeg tenkt vi bare kunne lage noe liksom.. Ikke kjøpe noe bare for den ene dagen...

Skrevet

Vet jo ikke hva du har tenkt når du skal lage det selv, om du skal bruke noe du allerede har hjemme eller om du skal kjøpe inn det du skal lage det av. Men her er noen forslag...sjørøver, spøkelse, cowboy, indianer, troll, trollmann, bonde, fotballspiller, snekker, mus, løve, tiger, bjørn etc...

Kan komme med enda flere forslag, det er bare å bruke fantasien...

;)

Skrevet

Fikk nettopp katalog fra ekstra leker, masse billge drakter, fra 69,- for spidergutt tror jeg.. 129,- for en del andre søte.. Er masse tips inne på småbarn 1-2 år også.. :P

Skrevet

Vi kjøpte en billig sjørøverhatt(50 kr - men så de tar 35 på ekstraleker). Så klipper jeg opp ei olabukse som har blitt for kort, tar på han ei rutete skjorte og binder et belte om livet. Siden han er besatt av å ha sabel, får han med seg en smørkniv i tre (sånn med rund tupp) i beltet. Får satse på at han vil ha det på seg - han ombestemmer seg fort, men har hele tiden sagt at han vil være sjøkaptein (= sjørøver...).

2år og 8 mnd.

I fjor var han nisse! Brukte nissedrakta fra grøtfesten - 20 kr på rema... Kjip mor? Nei - jeg har absolutt råd til å kjøpe noe, men en på da 1, 5 år vet i alle fall hvem nissen er:) Og strålende fornøyd var han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...