Efua Menu♥ Gutetvillingar Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 eg er i starten av veke 5 og det er nesten 2 mnd sidan eg mista. Det kjennest ut som om eg allereie har voksesmerter i livmora. Er veldig øm og ikkje så lite redd for å vere i for mykje fysisk aktivitet. Ringde legen, men ombestemte meg underveis. Kva skal eg eigentleg spørre om? Følte litt for å få 50% sjukemelding, men kjenner meg som ein snyltar og droppa det. Tenkte å be om tidleg ul, men synest det var litt tidleg. Uffa. Har ikkje tatt nokon graviditetstest, men det føler eg ikkje at eg treng.
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 8. februar 2010 #2 Skrevet 8. februar 2010 Du skal iallefall ikke føle deg som en snylter om du har behov for sykemelding. Selv er jeg gravid for 5. gang og for første gang 100%sykemeldt etter å ha opplevd 3 SA og 1 MA. Foreslo selv at jeg kunne ha en gradert sykemelding - men nix - legen var helt klar på at jeg skal slappe av og holde meg hjemme. Jeg mistet også sist for kort tid siden (3mnd) og er nå 4+6. Men - i motsetning til deg føler jeg at jeg IKKE har de samme voksesmertene som jeg hadde sist...men jeg tenkte kanskje det hang sammen med at livmor nylig har vært utspilt...jeg er jo litt gammel så min kan vel være slapp en stund da, hehe Ellers har jeg masse symptomer i form av kvalme og vonde pupper - men så er jeg også proppfull av hormoner og medikamenter pga prøverørsforsøk og abortrisikoen min. Ønsker deg lykke til og synes du bare skal ringe legen jeg. Jeg skal ha ultralyd om 2 uker - noe jeg egentlig bare gruer meg til...Men er det liv - da blir jeg glad!!!
Efua Menu♥ Gutetvillingar Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. februar 2010 Takk Sunshinebaby70! Eg føler meg betre i dag. Det er sol, har kasta ullundertøyet (er jo varmare i kroppen!) og føler meg mykje meir energisk :-). Tenker eg ringer til legen om eit par dagar, har vel litt psykisk sperre for å seie til nokon at eg er gravid (lettare å skrive det). Det er nok lurt for deg å slappa av, du har vore gjennom mange abortar, det må slite veldig både fysisk og psykisk. I tillegg til medikamenta du tek som sikkert gjer deg veldig sliten. Eg har berre opplevd ein og håper eg slepp fleire, men vi får sjå. Det er rart med det, sorgen er ikkje der lenger bortsett frå når eg ser andre som har like store magar som eg skulle ha hatt. Først var det ein uhaldeleg ventetid til ikm og no er det ventetid til UL. Fekk du tidleg ul også frå andre graviditet? Eg er 4+3 i dag så vi er ganske nærme, håper inderleg vi kan følge kvarandre. Eg er ikkje så reint ung sjølv heller, er blitt 35 og over den magiske risikogrensa...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå