Gå til innhold

Ego av meg å ikke dra på hytta til svigers i påsken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet egentlig svaret he he, men jeg orker ikke! Svigermor må ha med seg alle kattene hennes pluss kattunger. De lukter fælt...kattemat, kattesand, kattehår overalt! Tåler ikke 5 dager med 10-12 katter! Vet hun kommer til å bli sur men jeg har blitt for gammel for dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1-2 katter er greit, men 10-12 da skjønner jeg deg.....og jeg er katteelsker ;o)

Skrevet

Jeg har katt selv (1 stk. he he) Kanskje jeg overdriver, men med kattungene blir de ca. 8-10 katter...pluss våre 3 barn...kjenner jeg blir bare stresset av tanken!

Skrevet

hehe... takk for påminnelsen.. Nå fikk jeg endelig somla meg til å besille pensjonatplass til pusekatten vår for påska! :D

Skrevet

He he! Bare koselig, kunne ønske sv.mor gjorde det samme ;-)

Skrevet

Kanskje du kan utvikle en liten katte-allergi?

Skrevet

Det har jeg allerede prøvd med minsten på 2 år....håpet nesten på at det var kattene, men nei da, han var bare forkjølet, he he!

Skrevet

Jeg har alltid tenkt at folk med mer enn 3 katter er gale..., så jeg hadde også holdt meg hjemme;o)

Skrevet

Har du forklart henne at det er slitsomt og at du derfor ikke orker? Jeg mener, saapass maa da damen taale og hoere. Saa er det opp til henne om hun vil ha paaske med katter eller barnebarn.

Skrevet

Ja, hun får vite dette i dag...uff gruer meg litt. Men hun velger bestandig kattene....hun er en meget spes dame!

Skrevet

Mom, Ja, hun er det! Kattene betyr alt for henne! Hun er besatt!

Skrevet

uff... høres mindre trivelig ut!

Veldig enig med at folk med mer enn 3 katter er gale! hehe... En ting er om man driver med oppdrett og til tider har noen flere som man selger, men å ha 10-12 katter og ta de med seg på hytta? Det blir litt spesielt asså! Jeg har hatt med katta vår på hytta, men det er én katt! hehe..

Skrevet

Pander....hun driver med oppdrett men er "special" for det! En besettelse nærmest!

Skrevet

Unnskyld PanTer, he he!

Skrevet

Nei du er overhodet ikke ego. Jeg hadde aldri maktet 5 dager i påsken sammen med svigers uten katter heller.Og det er ingenting i veien med dem. Det er bare ikke en foretrukket måte å tilbringe en ferie på.

Skrevet

Å det var så godt å høre Hierofanten! Nå er svigermor informert om at hun må velge enten oss eller kattene! Tror hun ble fornærmet og sur, men jeg har ikke lyst å tilbringe påsken min med en haug med katter! Deilig å sagt ifra synes jeg!

Skrevet

Vel, jeg hadde heller valgt 12 katter, 5 illsinte pittbuller, 2 olme okser og 120 kaklende høner enn å tilbringe påsken på hytte med svigers.

Skrevet

hehe... må desverre si meg enig med deg OsloMor... *sukk*

Hva er det med guttemødre? Skifter de personlighet så fort det kommer ei dame og stikker av med sønnen deres? Kommer man selv til å bli så håpløs når lille poden blir større og får seg dame? *sukk*

MEN 12 katter OG ei svigermor.. hehe... det blir enda værre gitt!

Skrevet

Det slår likevel ikke svigemoren til ei jeg kjenner. Hun var på besøk hos dem, og krevde å få ha 9 voksne rotweilere inne i den lille leiligheten dems. Hun er i tillegg livredd for store hunder, Det hele endte med at hundene måtte være ute i bilen, og en pottesur svigemor...

Disse svigemødrene... Min er ikke god den heller :)

Skrevet

Ha ha ha ha ha!!! Så enig ;-))))

Vet dere.... jeg har ikke feiret påsken med svigers siden 2002 tror jeg! Så det er liksom på tida mener hun! Hun er jo en snill dame og flink til å lage mat o.l., hun tar godt vare på oss når vi er sammen...men disse kattene gjør med sprø he he!

Skrevet

Det er jo ille da! Noen som ikke skjønner at dyr er dyr og ikke barn!!!!

Skrevet

Hehehehe nei - det var noe spesielt å ta med seg såpass mange katter ja! Det kommer jo litt an på hyttedimmen ikke minst... Jeg ville sagt kattene eller barnebarna. Men hvis barnebarna synes det er topp med katter så kan jo mannen din og barna dra dit - så kan du ta livet med ro;)

Ellers synes jeg det er litt trist å se her inne hvor mange som grøsser nedover ryggen når det et snakk om å tilbringe noen stakkarslige dager sammen med foreldre/svigerforeldre... vi er blitt noen jævla store egoister som vil ha det AKKURAT sånn som vi vil ha det, hvis ikke kan det være det samme.

Jeg skylder både meg selv og sønnen min å være så mye med foreldre, svigerforeldre, besteforeldre etc. som vi kan - for en dag - så har du dem ikke lenger. Og da er det kun minnene man lever videre med.

Skrevet

Jeg har sagt at hun må velge Bunnies...blir kattene dessverre :-( What goes around comes around.....

Skrevet

Herregud, ja.. Også kattene til din svigemor da.. Kjenner jeg har nesa full av hår allerede..

Skrevet

Ikke snakk! Æsj ...jeg klør he he!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...