Gå til innhold

Crinone og gravidsymptomer

Tobarnsmamma!!!

Anbefalte innlegg

Jeg bruker Crinone nå, etter å ha brukt Menopur til stimulering før EL. Kjenner meg allerede gravid, men er bare 5 DPO så selvsagt er det bare trykket på slimhinnen på grunn av tilskuddet jeg merker.

Skal jo gå på Crinone et par uker og synes det er litt frustrerende å ikke skulle kunne merke verken uteblitt mens eller andre tegn - må gå rett på testen, liksom. Derfor lurer jeg: Er det noen som har gått på Crinone flere ganger og merket noe annet når de har vært gravide enn når de ikke har vært det?

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har ikke gått på Crinone i mine forsøk, men på Puregon, som vel virker omtrent på samme måte vil jeg tro. Jeg tror eventuelle bivirkninger av medisinen rammer svært vilkårlig. I mitt tilfelle har det vært slik at jeg har hatt symptomer i større eller mindre grad alle gangene (ømme bryst, luftsmerter i magen, litt uvel, hodepine, murring i livmoren), unntatt denne siste gangen da det faktisk viste seg at jeg var gravid. Da kjente jeg ingenting, bare de vanlige menssmertene på det tidspunktet der jeg normalt skulle hatt mensen.

Men som sagt, min erfaring etter å ha snakket med folk her inne er at det er umulig å vite noe om resultatet basert på symptomer/bivirkninger eller fraværet av disse i den fasen du nå er inne i. Selv om man naturlig nok bruker en del energi på å kjenne etter og forsøke å tolke de signalene kroppen gir..

Masse lykke til til deg :-)

Ok, jeg trodde at Crinone "holdt igjen" mensen og at den uansett ikke ville komme så lenge man bruker den. Ingen som har opplevd det? Har fått beskjed om å bruke den fram til jeg kan ta en test, men vil nå heller ha mensen på vanlig måte hvis det først skal være.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...