Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil gjerne han noe som gutten min kan være vendt begge veier, og at jeg kan bære både på mage og rygg. ? Han er nå 4 mnd, og er over 8 kg.

Prøvde elastisk sjal da han var nyfødt, men det fikk jeg aldri til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette ble litt for mye i en sele:) utover innover og mage rygg. vet ikke om du får d til.. men jeg kan si deg hva jeg erfarer. se på tettinntil.no for mange tips. behovet for å bære utover er skapt av oss syns jeg. de har d så bra innover eller på ryggen. visst de henger utover i en type babybjørn har de helt feil belastning på hofter og bekken og anbefaler det ikke... jeg er veldig glad i meitai, men visst du syns dette er mye seler så se på tettinntil på de som ligner på meitai men som har kneppe funksjoner. her sitter de riktig og kan brukes innover mage og på rygg. elastisk sjal syns jeg også er vanskelig fordi d er elastisk og drar seg. vevd sjal er noe helt annet. og en ting er at alt bæretøy krever at man tar det på og bruker de m inuttene det tar. ingenting er kjempeenkelt i begynnelsen selv om man kjøper seler med knepping. veldig smak og behag dette så bruk litt tid på å lese om det lykke til

Skrevet

Takk for flott svar. Skal sjekke litt jeg ;)

Skrevet

Jeg er også veldig glad i mei-tai!! Det tar ikke lang tid å lære seg å henge dem opp:) Den har vært redningen for skrikerungen vår i hvert fall. Hun sovner lett og så kan vi legge henne i sengen:) (synes å huske at du har en som bare vil sove med puppen??)

Skrevet

Manduca!! Genial sele, kan brukes både på mage og rygg- opp til 20 kg. UTROLIG mye bedre for både bærers rygg og babyens hofter enn f.eks Babybjørn, men nesten like enkel i bruk. En slager her inne på DIB, ikke uten grunn=)

obs- bruk selene i KRYSS bakpå ryggen ved magebæring, da blir bæreturen himmelsk lett på tå;)

Skrevet

og det viktigste hehe; man slipper knyting og lange bånd, den klikkes på som en ryggsekk:)

Skrevet

Nå vet jeg den ikke er ment for det, men jeg har bært meitai med barnet utover i kortere perioder. Bare brettet forstykket litt sammen nede, og ellers knyttet som vanlig. Det skal sies at barnet nok var iallfall 9 mnd om ikke mer da jeg gjorde dette. Jeg vil ikke akkurat anbefale å bære slik så veldig mye, men det går i krisetilfeller ;)

Ellers så bare slenger jeg meg på alle som liker meitai. Den er fantastisk! Har bært barn opp til 3,5 år i den, og selv det gikk bra! Sleit med knytingen i begynnelsen jeg også, men øvelse gjør mester. Og, det er enklere enn sjal.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...