Gå til innhold

Første vårdag!

Anbefalte innlegg

Gjest amandine
Skrevet

I dag var første dagen på skolevei kl 8 at det var nesten helt lyst og vi hørte masse fugler! Hipp hipp hurra jeg skriver sporenstreks om Jokke og synger høyt HER kommer våren, her kommer den fine lyse tida tra la la

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her regner det og jeg frykter for helsen til mine tomater.

Gjest amandine
Skrevet

Utendørs er det selvfølgelig ikke tomatvær, men helblå himmel og sol som faktisk varmer litt!!! Inne tror jeg faktisk det må komme tomater, her også i dag, man blir jo helt inspirert!!!

Gjest sug lut
Skrevet

I går ble den offisielle soldagen her på haugen vår, første vinter i nytt hus så vi visste ikke helt når vi ville få tilbake sola, men i går kom den inni stua igjen, og på aketuren med ungen varma den skikkelig i ansiktet og - som du sa - fuglene sang som gærne. I skyggen var det -10, da, men hvem bryr seg.

Skrevet

Her har fuglene gått i hi. Av den nette grunn at vi snør ned! Elgen lusker rundt og har tatt de stakkars pjuskene av epletreet som stakk opp av snøen. Er tomater tingen for meg også? Lei av å få de i oktober...

Gjest sug lut
Skrevet

Tomater gir håp. Anbefaler i så fall frø som sier de er tidlige.

Skrevet

Lurer på om feilen vår er at vi har stengt de inne i drivhuset. De liker sikkert insekt her og der?

Skrevet

Og jeg som faktisk var ute i shorts og t-skjorte i helga, dette er nedtur.

Gjest sug lut
Skrevet

Hm, jeg har alltid misunt de som kunne ha drivhus, trodde alt gikk fortere der inne? Men du kan jo prøve ute, dvs starte inne nå, og så ut i stor krukke på mest solrike sted, og plenty vann. Jeg velger alltid sånne som ikke skal knipes i hjørnene og sånn, siden jeg er lat.

Skrevet

Egentlig skylder jeg på mannen. I år skal jeg ta meg av drivhus, urtehage og gulrotbed. Da må det bare bli bedre.

Gjest sug lut
Skrevet

Skylde på mannen funker alltid.

Du har svar! Og jeg er imponert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...