Espoir Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 Virker det? Blir du i form av det? Svett, andpusten, støl? Kan det anbefales?
melkekua™ Skrevet 8. februar 2010 #2 Skrevet 8. februar 2010 Jeg skal kjøpe det når lønna kommer inn :-p Håper det virker! Prøvde meg på den rockeringen som var så poppis for en stund siden.....det funket ikke for meg hehe....så den ble solgt.
Espoir Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2010 OK - bra du sa, for jeg har lirt litt sånn rickering også ;-)
Norwegian by injection Skrevet 8. februar 2010 #4 Skrevet 8. februar 2010 Vært på Zumba på Elixia, og ja den får opp pulsen! Moro trening!
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 8. februar 2010 #5 Skrevet 8. februar 2010 Danser det hjemme og det er utolig gøy!! Tenker ikke over at man trener, og jeg får både opp pulsen og blir anpusten. Veldig gøy med de "stickene" som man har i hendene mens man danser:)
Frk.TreningsGlad med 2 KidZ Skrevet 8. februar 2010 #6 Skrevet 8. februar 2010 Dasner Zumba på Elixia, det er kondisjonstrening og jeg merker at midjsne er blitt smalere, har også gått ned 10,1kg siden jeg startet å trene zumba.
Espoir Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 8. februar 2010 Ja, da må du vel snart bytte nick, gelemagemamma? kanskje jeg skal gå til innkjøp av en sånn zumba-dvd da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå