Gå til innhold

Hvorfor har det plutselig blitt så IN med Oreokjeks?? Oreo shake, Oreokake, etc.. Massesuggesjon.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oreo er jo en kjeks som har vært på markedet i mange mange år. Aldri opplevd makan til hysteri rundt en kjeks som det nå er rundt Oreo..

Alle bloggerne maser om denne kjeksen hele tiden. De spiser Oreokake hele tiden og lager seg Oreoshake. Oreo meg her og der, hjerte hjerte hjerte.

Sååååååå godt er vel ikke Oreo's.....?

Blir litt sånn keiserens nye klær syns jeg...

Hva syns dere om Oreokjeks?

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Det pila sa. Pluss kjedelige, dølle og oppskrytt. Noen som tryner i Vi Som Elsker Amerika har også fått Superbowl på nrk.

Skrevet

Jeg synes oreokake er nammenam.

Skrevet

Dette må være en kjempeeffektiv markedskampanje. Men jeg lar meg ikke lure. Kjedelige kjekt.

Skrevet

Haha. Det verste er at jeg tror jeg aldri har smakt Oreo-kjeks, og nå sitter jeg her og tenker at kanskje jeg burde smake så jeg vet hva alle snakker om?

Skrevet

Ekte Oreokake (ikke de dårlige norske etterligningene mange lager) og Oreopudding er veldig godt. Kjeksene er kedelige.

Skrevet

Syns de er veldig gode, og syns oreokake er så godt at jeg får lyst å spise hele kaka.

Skrevet

Kakene/pudding etc er godt, men kjeksen er kjedelig. Nå har det jo kommet en norsk versjon også, Sætres 'Dots', eller hva det heter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...