Full house Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 Jeg er ikke smellfeit, egentlig ikke feit i det hele tatt. Jeg er 160 cm, 57 kg, og 87 cm på det bredeste rundt magen. (Målte rett over navlen) Men, jeg har en ganske ufordragelig mage. Den er løs, og når jeg sitter, ser den ut som en kuleløype. Når jeg står, ser man tydelig at jeg er bredere over magen enn hoftene, og det ligger en liten valk utenom buksekanten. Nå har jeg veldig lyst til å få utført bukplastikk, siden jeg vet at jeg ikke får trent bort dette. Er det flere her som ikke har vært betydelig overvektige som har fått utført bukplastikk? Er dere fornøyde? Hvor, og hva betalte dere?
Fire småtroll Skrevet 8. februar 2010 #2 Skrevet 8. februar 2010 http://www.bukplastikk.com/ Masse info, før-etter bilder, deling av erfaringer og chat på denne siden. Kunne tenke meg det selv jeg, ser jo at det henget etter keisersnitt må jeg enten leve med eller operere.. Er skikkelig pyse da, så det ender vel med at jeg må leve med det.
Full house Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2010 Tusen takk for link! nei vet du, jeg har hatt komplekser i 10 år, og nå orker jeg ikke mer. Vil føle meg vel jeg også!! jeg håper du også tar motet til deg en dag! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå