Patetica fåkksi Skrevet 8. februar 2010 #3 Skrevet 8. februar 2010 Det var ikke det verste jeg har hatt til frokost, men jeg tror den passer bedre som tidlig lunsj i halv ett-tiden mens vinduene står åpne og man vasker gulvene med grønnsåpe samtidig som en deilig og diger kopp med te står og venter på en.
Patetica fåkksi Skrevet 8. februar 2010 #4 Skrevet 8. februar 2010 Selv frokosterer jeg denne: Og forresten, hver gang jeg leser / hører navnet Lucia stemmer hjernen min i med "Luciiiiiia, Luciii-ii-iiiaaaa" (1:39)
Gjest sug lut Skrevet 8. februar 2010 #5 Skrevet 8. februar 2010 Du er på et mer balansert sted til frokost, ser jeg - nydelig var det, men ikke energisksint nok til å dra igang en mandag. Kanskje til lang lunsj, men jeg kan ikke ha lang lunsj. Ellers, for å holde stemninga, mer Thåström:
Gjest Siklerotte Skrevet 8. februar 2010 #6 Skrevet 8. februar 2010 Horisonten har i det minste utvidet seg, men jeg er glad det ikke var til frokost.
Anne-B. Skrevet 8. februar 2010 #7 Skrevet 8. februar 2010 Jeg tok den til middag. Litt "Kommunistmusik" om dagen gjør bra for magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå