Gå til innhold

Omgangsyke og varighet.

Aquarius*Løve & Lille Tvilling

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min på 2,5 år var borte fra bhg torsdag og fredag i forrige uke med diare, som begynte på onsdag.

Fredags kvelden kasta han opp 2 ganger, og d ble med det. Kjempeform dagen etter, utelek og kos. Grei matlyst.

Sent lørdags kveld kastet han opp igjen 2 ganger og ferdig. Tenkte vi kanskje var litt for aktive på lørdag, derfor var vi veldig rolig i går.

Men sent i går kveld kastet han igjen opp 2 ganger!

3 ganger med et døgns mellomrom..... Noen andre som har vært ute for at d varer så lenge??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sist sønnen min hadde det kastet han opp i 5 dager bare en gang eller to de siste dagene da... Og etter det var han litt løs i magen, så var borte lenge fra barnehagen da.. Skal jo gå 48timer etter siste oppkast eller diarebleie så...

Skrevet

Huff da....

Ja her er det bare blåbærsaft, loff m blåbærsyltetøy og raspa eple på menyen i dag!

Håper d blir med dette!

Skrevet

Han her kastetopp igjen blåbersaft oxo han da.. Men mann må bare prøve.. Veske er det viktigste så bare gi han alt.. Prøv alt du har... Lykke til..

Skrevet

Dattera mi hadde den omgangssjuka i 11 hele dager!

Først var det oppkast i flere dager og deretter kun diare. Jeg og mannen min kastet kun opp den ene kvelden og natta men var slapp og kvalm i en uke.

Nå har jeg vært frisk i en uke og jobbet, men er syk igjen med omgangssjuka. Skjønner ingenting av denne sykdommen her.

Skrevet

Huff da, stakkar småttiser!

Håper virkelig d går over før ja! Heldigvis har både mannen og jeg sluppet unna(hvertfall enda), så håper d blir med d!

Håper på en oppkastfri kveld/natt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...