Gå til innhold

Mannen mener jeg er en dårlig mor....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men jeg VET at jeg ikke er det.

Vi kranglet i går, og da klarte han å si at jeg var en dårlig mor. Dette pga jeg kjeftet på jentene våre. Og det gjorde at det var enkelte ting de ikke turde spørre meg om mente han. At eldste ikke turde spørre meg om jeg kunne finne drikke f eks etter hun hadde mast veldig mye.

Jeg ødelegger visstnok psyken deres sa han.

Jeg mener selv jeg er en god mamma for mine barn, jeg gir dem kjærlighet og omsorg, trøster når de slår seg, sørger for at de er rene, at de får badet, at de legger seg mette om kvelden og at de er stelt.

Mens han sjelden gidder å bade dem når jeg er på jobb hvis ikke jeg BER om det kvelden i forveien (jeg jobber seint ei hel uke i strekk), dem får ofte popcorn eller anna snop til kveldsmat. Og om han er så uheldig å gjøre så dem får vondt, så sier han dem kan om det sjøl, vanskelig for å trøste og å si UNNSKYLD greier han ikke, ikke til meg eller noen andre inkl barna våre.

Ett eksempel, hvis han åpner ovnsdøra og en av ungene kommer løpende så han er uheldig å slå den borti dem, så klarer han ikke si unnskyld, da mener han det er deres egen feil, så da kan dem bare ha det så godt.

Sånn har han alltid vært, men jeg sier ikke han er en dårlig far av den grunn.

Jeg mener også at jeg ikke er noen dårlig mor. Syns det er ganske drøyt å påstå noe sånn. kjenner jeg er temmelig sint på han for den påstanden.

Var godt å få tømt seg litt her inne. Er ikke noe jeg snakker med andre om akkurat.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var en stygg til aa si. Det er fort gjort aa si stygge ting naar man krangler. Men kanskje han virkelig mener det og da er det noe der boer ta paa alvor. Kanskje en tur til familievernkontoret og litt parterapi er paa sin plass?

Skrevet

Jeg synes det er helt greit at partnere kommentarer hverandre som foreldre, men det må gjøres skikkelig, ikke i en krangel.

Alle foreldre har jo ting de bør jobbe med, noen er ettergivende, noen er hissige osv., og for barnas skyld så er det viktig at partneren sier i fra når h*n ser ting som h*n reagerer på. Alle har et utvklingspotensiale, og vi skylder barna våre å hele tiden jobbe med oss selv for å bli best mulig foreldre.

Men dette ble gjort på en tullete måte, og sannsynlgvis bare for å såre deg. Dere burde ta opp dette ordentlig, og da synes jeg det er på sin plass at du tar opp de tingene du nevner som du har reagert på.

Skrevet

Vel - JEG vet ikke om du er en dårlig mor eller ikke.

Men rent generelt vil jeg si at det er de færreste dårlige mødre som ser det selv.

Men det største mysteriet av de alle, er hvorfor du i det hele tatt har fått barn med denne mannen! Han høres ikke god ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...