Gå til innhold

Slankepulver... noen å anbefale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil gå litt ned i vekt serru... Har gått ned noen kilo fra før,men nå stor jeg bom-stille så tenkte å gi det en kick start igjen med en pulverkur. Noen som kan anbefale en?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefale og anbefale......jeg brukte Herbalife for 6 år siden.....jeg trente ved siden av 3-4 ganger i uka. Det funket for meg - gikk ned 18 kg. Nå vil jeg ikke anbefale det... Husker jeg prøvde Nutrilett for enda lenger siden og det gikk ikke ned, det smakte dritt :-s mulig de har forbedret det nå??!!

Det aller beste er å forandre kostholdet, noe slik som Grethe Roede eller Fedon Lindberg. Jeg holder på med Grethe Roede nå og det går jevnt og trutt nedover (trener ikke, men spiser lite og ofte. Nå har jeg 3 unger å løpe etter også da, så det bidrar nok. Skal begynne å trene igjen snart)....hadde en lang periode hvor jeg stod stille, men det er helt vanlig. Kroppen må venne seg til den nye vekta. Til slutt begynte det sakte å gå nedover igjen, nå har jeg tatt av snart 14 kg (snart tilbake til min idealvekt selv om det er noen kg for mye).

Skrevet

om du absolutt må bruke pulverkur så anbefaler jeg noka. den smaker faktisk godt.(jeg synes det blir for mye pulver og at blandingen blir for tykk så jeg fyllte på med litt vann for å tynne ut.) men selv om det er en måte å gå fort ned i vekt på så tar det alikevel ganske lang tid fordi man må stabiliseres etterpå. 4uker ren pulverkur og så 4+++ uker etter det for å bytte ut ett og ett måltid tilbake til vanlig mat. og enda da så må jo kostholdet endres til det sunnere og bedre. men er mat motivert så funker det som bare rakkern! bare ikke drikk alkohol under pulverkur.... det gjorde jeg og vips så var alle kiloene tilbake etter en eneste dag;(

tenker å starte på noka selv etter jeg har født bare for å få en kickstart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...