Gå til innhold

TørketrommelSTØV!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere med det støvet som samler seg inne i døra på¨tørketromelen deres?

Jeg renser jo filteret etter hver gang,men det samler seg såååå mye støv inne i sprekker og bak der filteret sitter.. kommer jo ikke til der med hånda for å ta det bort??

Noen som har noen tips? det drøsser jo hver gang jeg lukker opp døra:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har tørketrommel som ikke samler noe støv i døra så slipper det problemet.

Skrevet

Jeg bruker støvsugeren der jeg ikke kommer til. Men gjør det ikke såofte.

Skrevet

Ja,det var lurt:) det skal jeg gjøre..dritt lei støvet som drysse på gulvet,stor hybelkaniner..

hvordan maskin har du,som ikke støver??

Skrevet

Vi støvsuger den innimellom. Og så spyler vi det store filter-greia innimellom. Ikke det filtret som man tar ut inni maskina, men det man trekker ut fra utsiden..

Og mannen skrudde opp trommelen en gang og støvsugde inni hele greia. Ikke rart det blir branner i tørketromler, for det samler seg noe helt sykt med støv inni bak.

Skrevet

På vår tørketrommel kan vi ta av hele holderen til filteret og så blir det lett å støvsuge.

Skrevet

Ja,det "store" filteret tar jeg også ut innimellom,de anbefalte 4 ganger i året å ta det ut å spyle det i dusjen og la det lufttørke.jeg tar det mer enn 4 ganger,greit å gjøre det oftere:)

Men nå har jeg støvsugd døra,inne i alle kriker og kroker jeg kom til,den så nesten ny ut:)

Usj,ja,kan tenke meg det blir mye støv inne i maskinen ja..skummelt det der..kanskje en grunn til at den ikke skal settes på på nattan..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...