husmus &2 Skrevet 8. februar 2010 #26 Skrevet 8. februar 2010 Ja, det stemmer. Det visste jeg vel egentlig. Akk.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #27 Skrevet 8. februar 2010 hehe, ja liker forsåvidt Selma også, men det klinger litt for "svenskt" i mine ører til å havne på lista!
Gjest Skrevet 8. februar 2010 #28 Skrevet 8. februar 2010 Hennie er vel et etternavn (skrevet på den måten). Henny derimot er fint :-)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #29 Skrevet 8. februar 2010 Sjekka det faktisk opp på ssb nå, og Hennie og Henny er omtrent like vanlige brukt som fornavn (uvanlige navn egentlig, i 2009 var tallet bare på 20 ca). Personlig synes jeg Henny blir for mye "wannabe-Jenny", med feil forbokstav liksom;)
Gjest Skrevet 9. februar 2010 #30 Skrevet 9. februar 2010 Hennie og Henny er i mine ører (eller egentlig øyne da, hvis man skal være pirkete...) to vidt forskjellige navn. Henny er et harrynavn - og Hennie er vakkert (men igjen, finest for øynene...)!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå