yasmina Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 Vi gjoer ikke det, men de har saa ufattelig mange gode tilbud paa restaurantene her den dagen at vi vurderer aa gaa ut og spise i aar. Gaver blir det derimot ikke, eller dvs haaper paa blomster da - men da pga morsdag og ikke valentine.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 8. februar 2010 #2 Skrevet 8. februar 2010 Nei, har ikke gjort det. Har hendt jeg har kjøpt et kort og noe sjokolade til samboern, men ikke masse. Han husker knapt at det er morsdag, så jeg regner ikke med å få noe. Har forøvrig jobb også uansett.
Lene~mor til tre Skrevet 8. februar 2010 #3 Skrevet 8. februar 2010 Nei vi feirer ikke valentisdag. Synes det er nok dager å feire fra før av, nå på søndag er det jo Morsdag, FastelanensSøndag og Valentinsdag på en gang... så da synes jeg det holder med den gode gamle tradisjonen med å feire morsdag og fastelavenssøndag
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 8. februar 2010 #4 Skrevet 8. februar 2010 Nei det gjør vi ikke. Har aldri gjort og er nok for gamle til å begynne med slik skikk nå. hehe.. Viktigere å feire hverandre i hverdagen syntes jeg da:)
blond Skrevet 9. februar 2010 #5 Skrevet 9. februar 2010 Vi har noen år en liten markering, men gjør ikke noe stort ut av dagen. Siden det er trippeldag i år tenker jeg vi nøyer oss med boller. Det gleder jeg meg til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå