Gjest Sekretøsa Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 Jentungen hosta til ho kasta opp, også i dag da, når de skulle starte i ny barnehage. Hadde skikkelig omgangssyke i helga, så jeg tror det bare var hostekula som gjorde det, men hjemme er vi nå lell! Godt jeg bare har 45 minutter å kjøre til jobb! Høhø... Forresten, hvor mange sykt-barn-dager har jeg egentlig?? Har et barn fra før, pluss et med samboer'n.... får jeg ekstra for hun som bare er "min", eller utgår de når man har fellesbarn med samboer?
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 8. februar 2010 #2 Skrevet 8. februar 2010 God bedring til lille snuppa di! Du har 10syke barn dager og samboeren din har 10. Spiller ingen rolle "hvem sin" den eldste er. 1 og 2 barn gir 10 dager til hver og mer enn 2 barn gir 15 til hver. Evt alenforsørger får begges kvote altså 20 dager for inntil 2 barn og 30 dager for 3 eller fler.
Uro4 Skrevet 8. februar 2010 #3 Skrevet 8. februar 2010 oi, ! får man ikke flere sykedager når man har to barn enn ett??
Gjest Sekretøsa Skrevet 8. februar 2010 #4 Skrevet 8. februar 2010 Takk Leste nemlig en gang her at den som har hovedomsorgen får 20 uansett om man er alene, eller har ny samboer/mann Men da var det sånn jeg trodde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå