Gå til innhold

Liveredd, har begynnt å blø......


Lille_bie

Anbefalte innlegg

Begynnte på lørdag kveld. Ringte legevakta i Storgata. Fikk beskjed om at de ikke kunne gjøre noe likevel, så det var bare å vente å se. Dro rett ned til legevakta på Ryen. Fikk en fantastik hyggelig lege. Han undersøkte meg og så ingen tegn til ytterlig blødning. Men de har jo ikke noe utstyr for å kunne sjekke hjertelyd. Helt utrolig spør du meg! Ikke doppler engang..... Ullevål ville egentlig bare at jeg skulle se det an utover i uka. Men legen var bestemmt. Skal dit ned nå kl 10.00. Har ikke sovet på to netter. Såfort jeg sovner har jeg mareritt om at babyen er død. Hjertet dundrer hele tida og jeg vet nesten ikke om jeg vil gå. Vil jo vite, men er så redd for at det skal være noe galt. Blødningen har heldigvis avtatt og ingen smerter. Det er vel et godt tegn? Man slapper lissom litt av etter man entrer 2. trimester. Og så nå dette...... Er bare redd og lei meg og veldig sliten....... Er 14 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære kjære deg!

Håper du har fått svar nå, og at det var et hyggelig ett.

Jeg hadde en blødning i uke 12, og fikk komme inn til gynokologen min og tok UL. Alt såg veldig fint ut. Så lenge det slutter ganske snart å blø, og ikke følges av smerter, er det mest trolig bare et blodkar som sprekker, livmora vokser jo fortsatt.

Virker gjerne som mer blod enn det egentlig er, fordi det blandes med utflod.

Håper du har fått svar, vet hvor utrolig fryktelig det er å gå og vente på svar!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp deg Angelsound på Teknikkmagasinet. 170 kr. For ikke å bekymre meg, hører jeg ofte på hjertet til den lille hjemme. Men er ikke alltid jeg finner det altså. Så ikke få panikk om du ikke finner det :) Spørs hvordan babyen ligger ++.

Jeg tror nok dette skal gå fint med din lille spire. Siden du ikke har smerter og heller ikke blør lenger. Men skjønner jo godt at du er bekymret.. Det blir jeg bare når jeg har mageknip :S Vet jo aldri om det er maten jeg har spist eller om det er noe galt med fosteret..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake fra UL på Ullevål. Alt var bra med babyen. Takk og lov! Var så lettet at jeg begynnte å gråte! Nå er jeg bare lettet og sliten. Har som sagt ikke sovet på 2 døgn nesten. Morkaken lå litt foran mormunnåpningen. Gyn sa at det kan gi småblødninger uten at dette er farlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...