Gå til innhold

I dag faller "dommen"...spent!!:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag skal jeg få hcg resultatene som vil vise om jeg er gravid i elr utenfor livmoren, ettersom de på ul på tirsdag ikke så noe annet enn fortykkede slimhinner.. er kjempespent og kan nesten ikke vente....

Har ingen god følelse, så går det bra i dag har de en jobb å gjøre med å finne ut av de kraftige smertene jeg har bak på høyre side i ryggen:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Masse lykke til! Håper det går bra med deg :)

Skrevet

Tvi tvi Lissja, jeg skal krysse fingrene for deg!! Du får holde oss oppdatert=)

Skrevet

Hcg veridene var ikke som de skulle og fikk dermed konstartert uspesifisert svangerskap utenfor livmoren..ble lagt inn til laproskopi og utskraoning i går hvor jeg ble liggende i over 12 timer å vente, grue å gråte frem til operasjon.. er endelig ferdig.. øm im agen og går som en gammel krok, men er greit å være ferdig med det.

Fikk forøvrig høre at de ikke fant noe utenfor livmoren og at de hadde skrapet ut det som var inni og skulle semde dette videre til "forskning"...

Skrevet

Nei og nei, Lissja- dette var ufattelig trist å høre!!... Også så utrolig kjip opplevelse den utskrapningen da, det høres jo helt grusomt ut å ligge så lenge å vente og vente. Nå håper jeg på det beste for deg og dine fremover, og at du snart kommer inn igjen hit med ny spire, denne gangen på riktig plass også!! stor klem=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...