roannima Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 Har blitt spådd av noen her inne. . . Og noen andre utafor dette forumet. Vært moro å se om flere ser det samme:) hvor mange barn vil jeg få,og kjønn:) takker alle som orker å se:)er født 101277
roannima Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #2 Skrevet 9. februar 2010 dytter meg opp å roper på sanna28.....:-)))
Mamma til en<3 Skrevet 10. februar 2010 #3 Skrevet 10. februar 2010 3-4 barn trur jeg du vil få får også opp antallet 5 på barn til sammen. Fikk opp 3 gutter og 2 jenter, så om det stemmer så blir det jo fem..
roannima Skrevet 10. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 10. februar 2010 Moro:) flere som vil se på meg?
Sanna28 Skrevet 14. februar 2010 #9 Skrevet 14. februar 2010 Hei, Jeg får opp 3 barn på deg. 2 gutter og 1 jente. Jeg tror du kommer til å få første barnet i løpet av 1 års tid. Får opp feb/mars 2011. Jeg får også opp at du går og bærer på en drøm om å gjøre noe. (Jeg får litt følelsen av at det er å skrive noe el.l). Gjør det!! Jeg får opp at det kan bli noen motbakker, men at det kommer til å gå veldig bra!! Lykke til!!
roannima Skrevet 14. februar 2010 Forfatter #10 Skrevet 14. februar 2010 Takker sanna:) zassi , lyst å prøve du å ??.
zassy☆ Skrevet 14. februar 2010 #11 Skrevet 14. februar 2010 Hei! Skal vi se kjønn og antall..iallefall en av hvert kjønn..har du allerede barn fra før tro? Som Sanna så får jeg også opp mange rundt deg..om alle er barn er jeg litt usikker på, det kan også være en "sosial" jobb f.eks, altså at du har flere rundt deg. synes det var litt vanskelig dette, men at du får av begge kjønn og flere jenter enn gutter. Vil gå for to jenter og en gutt. Om du gir litt tilbakemelding på din situasjon nå om du har barn fra før f.eks, så kan jeg se tilbake på de kortene jeg fikk opp og kanskje tolke det litt lettere da?
roannima Skrevet 14. februar 2010 Forfatter #12 Skrevet 14. februar 2010 jeg håper jeg ikke får flere jenter enn gutter,,,,,,da jeg har 3 gutter fra før,,,,det hadde blitt vel mye unger tror jeg,,,.-)))
zassy☆ Skrevet 14. februar 2010 #13 Skrevet 14. februar 2010 Oi ja da hadde det blitt litt mye ja men fikk opp så mye jenter her.. hvem vet kanskje du får trillinger plutselig!! hihi neida Lykke til videre da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå