Gå til innhold

Strengen på penis røk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvorfor skulle hun være det? Er da ikke en hemmelighet at dette kan skje? Penis kan til og med knekke.

Vet ikke hvor lang tid det tar. Kan kanskje være lurt å ringe legen, for å høre om det skal vaskes på en spesiell måte?

Det har skjedd med min samboer. Det tok lang tid før han følte seg trygg på penisen sin igjen.... Han turte å "prøve den igjen" noen uker senere, og han fikk ereksjon uten problemer og uten smerte, men samleie var ømt/smertefullt lenge etterpå. Det gjorde vel at han ble ekstra utrygg, og vi slet med det i ganske lang tid... (noen år)... Penisen ble også litt kortere og skjev som følge av dette, men for vår del gjør ikke det noe...

Får håpe at det går bedre for dere:-)

Lykke til

Annonse

Er heldigvis ikke 14 år. ;-)

Første Anonym 00:52; Oi. Det hørtes ikke bra ut. Men det er bra det går bra nå iallefall.

Jo, det blødde helt sinnsykt mye. Det var visst ikke vondt der og da, men det er vondt nå.

Det ser heldigvis ikke stygt ut.

Hehe, hvordan vi fikk det til? Godt spørsmål. Han var litt ivrig, kjente bare at det skjedde noe "rart" (aner ikke hvordan jeg skal forklare det), før han trakk seg ut, og vi så at det blødde masse.

HI.

Første Anonym 00:52; Oi. Det hørtes ikke bra ut. Men det er bra det går bra nå iallefall.

Jo, det blødde helt sinnsykt mye. Det var visst ikke vondt der og da, men det er vondt nå.

Hehe, hvordan vi fikk det til? Godt spørsmål. Han var litt ivrig, kjente bare at det skjedde noe "rart" (aner ikke hvordan jeg skal forklare det), før han trakk seg ut, og vi så at det blødde masse.

HI.

Anonym 00:52; Oi. Det hørtes ikke bra ut. Men det er bra det går bra nå iallefall.

HI.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...