Gå til innhold

Loysemin :) !!

Ine-79 (j-06♥, 2 MA i 2009)

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med deg?

Jeg har tenkt på deg.

Men greide på en eller annen måte og blokkere hele bim og alt som heter babyønske for en stund. Så har ikke vært innom her. Er fortsatt ikke "der". Håper alt er bra med deg og bebisen? Fortell a... Håper å høre fra deg snuppa!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141401635-loysemin/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære Ine=)

Så godt å høre fra deg. Jeg har tenkt mye på deg også. Tenkte du stakk innom når du var klar for det. Til og med min kjære har med jevne mellomrom spurt hvordan det går med hun ine-jenta... Fint =)

Her går jo livet som en drøm. Vi skal jo ha barn. Endelig!!! Å det er jo helt fantastisk. Jeg har en del bekkenløsning, så jeg går på krykker, og jeg får ikke jobbe mer før etter permisjon. Jeg kjenner noen kvelder når jeg har vondt og har sittet alene inne en uke at dette ikke er noe for meg. Men en liten blund på puta, og at jeg våkner av en lite dult i magen gjør at jeg kan gråte av lykke =)

Det er en jente jeg bærer på. Hun heter Ingrid Alida etter min mormor=)

Vi har fått sett fast termin den 18.ja. Det var jo ikke akkurat noe slingring der i gården. Vi hadde rimelig kontroll på eggløsningen. Som alle vi "slitedamer" har ;)

Vi har kjøpt våres første vogn nå. Det er så utrolig fantastisk synest vi. Endte opp med en Emmaljunga. Stor fin ny=) Elsker=)

Ellers så lærer jeg meg å strikke nå. Så det blir mange fine små babysokker og huer og babytepper. Det er ganske kjekkt å vite at jeg kan lage hennes første strikkeplagg selv. Det tror jeg både hun og jeg kommer til å huske på lenge=) Så når du skal få ditt lille barn en dag, Så vil jeg strikke til deg. Det har jeg tenkt på en stund=) Den dagen jeg kan sette meg ned å strikke til babyen din, det blir en lykkelig dag det!

I dag har jeg vært ute i solveggen på terassen. Snøen og jeg koste oss i sola med brø min kære har bakt til meg, og go varm te. Det er en sånn fantastisk deilig dag i dag. Og så i tilleg så fant jeg deg her=) Det var koselig.

Håper tiden behandler deg bra. Og at du føler deg sterk og modig nåkk til og bli med på den store skummle karusellen igjenn. Det er verdt det når det ender lykklig. Da forsvinner alle di triste stundene og sorgen rett ut vinduet. Sitter igjenn med et stort glis, og lurer på hva vi skal gjøre nå???

Go klem til deg Inemor =)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141401635-loysemin/#findComment-141402958
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Så utrolig herlig å høre Loyse ;)

Jeg er så glad på dine vegne.

Synes jeg ser deg der med den gode magen og strikketøyet ;) Det kler deg! Hehe..

Jeg er i en selvrealiseringsperiode nå på andre plan. Har ikke tatt noen sjanser på å bli gravid. Er fortsatt ikke "der" helt ennå. Litt usikker egentlig. For vil jo heller ikke angre senere fordi jeg ikke benyttet alle muligheter for et eventuelt klaff.

Men alt til enhver tid.. Føler det er godt å ha kroppen i fred fra hormontroll akkurat nå. Og jeg orker ikke belastningen igjen for tredje gang om jeg skulle blitt gravid igjen og det skulle gått galt for 3. gang i løpet av litt over et år.

Jeg drømmer i stedet om båt jag da... :) :) Titter på Finn hver dag. Har blitt medlem av en båtforening og venter på tilbud om å leie plass ;)

Hehe.. I tillegg har jeg begynt å trene noe (hmmm... ikke akkurat siste halvannen uke). Og tenke mer kosthold. Føler meg bedre med meg selv og drømmer meg bort; - til måkeskrik, tang og tare, og makrellen som biter på kroken - som jeg til ettermiddagsmat steker i panne i båten før et deilig kveldsbad i solnedgang ;) Hmmm .. sommer og sjø... Og kanskje en spire i magen som ikke påvirker meg av hormontroll og bekymring.. Mens jeg steker makrellen tikker det inn en melding på mobilen. Der er det et bilde av verdens skjønneste nyfødte "Ingrid Alida".. Et fantastiskt herlig og flott navn. ;) Datteren min gliser til meg der hun sitter og leker med dokka si i forkabinen. Sola smiler til meg i vannet der jeg tenker på hvor utrolig flott livet kan være, og sender deretter mine beste gratulasjoner ;)

Et par måneder senere får jeg overraskende noen nudelige bebissokker i posten ;) Kanskje.. kanskje.. om det er riktig og meningen..

Hehe.. ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141401635-loysemin/#findComment-141455158
Del på andre sider

Ine du er helt fantastisk!

Det er så deilig å lese det du skriver. Varmer langt inn i rota til allt godt=)

Jeg har selv vokst opp i en ferie-båt familie. Og må si de vakkreste minnene fra da jeg var lita er i strandkanten. Virkelig idyllisk familieliv kan man få om alle trives på bølgene. Åhh. Nå har jeg lysst hjem til pappa og mamma å fiske=)

Så deilig å høre du har drømmer og ser fremmover. Det er nåkk kanske lettere og virkelig føle hvordan man har det inni seg uten pergo-hormoner. Det er virkelig en tøff kur. Men jeg er ganske sikker på at du blir klar for å sattse en dag.

Jeg har strikket en kjole, sokker, og hue til Ingrid Alida nå. Det e jo så søtt. Jeg strikket minste størrelse, for jeg vil ta det med på sykehuset. Har lysst å pynte jenta til hjemturen. Men jeg begynner å lure på om det faktisk er FOR lite;) Hehe. Tenk visst jeg får ei stooor jente?? Hihi. Da får jeg gi det til noen som lager mindre beibiser en meg og min mann=)

Nå er det snart helg. Jeg gleder meg til min kjære kommer hjem. Vi skal spise reker og spille kort. Stenge av tv, telefoner, og allt som kan forstyrre oss. Helt alene. Deili=)

Ønsker deg en Deilig helg med familien din. Og håper du finner drømmebåten=

Go klem...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141401635-loysemin/#findComment-141463670
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Loyse :)

Hvordan går det med deg og Ingrid Alida? ;)

Og bekkenet ditt? Har det vært et h.....? Jeg slet veldig med dette selv. Men det var veldig rart.. For den siste måneden så ble jeg symptomfri!

Jeg har nå blitt en stolt båteier! :) Ang. prøving.. så er jeg ikke helt klar for hormontilskudd ++. Har ikke prøvd aktivt. Ikke vært helt "der"..

Har tenkt på deg. Håper alt er bra med dere alle tre ;)

Snart er det kun 1 mnd til terminen din!

Stor klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141401635-loysemin/#findComment-141859847
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

Kjære Ine =)

Gratulerer med båt! Så deilig. Du kommer til å få en helt fantastisk sommer, det er jeg sikker på =)

Prøvingen kommer av seg selv når du er klar. Det er ikke tiden for prøving før du virkelig higer etter det!

Her har Ingrid Alida det helt strålende. Hun er mye liv i, akkurat passe i vekst. Og ser ut til å være en usedvanlig frisk og sterk baby. I uke 34 hadde hun festet hodet, og da ble bekkenet mitt mye verre. Desverre...

Så nå kan jeg ikke gå lengre, og jeg kaster mye opp av smerten som den pingla jeg er! Hihi. Men jordmor skal tøye meg i neste uke, og jeg har fått modningsakupunktur, og skal igjenn på fredag. Håper det hjelper så jenta kommer nå!

Jeppsipeppsi! Nå skal jeg og min kjære en tur på føden. Vi skal på omvisning, og journalskriving. Skikkelig bra greier! Nå er vi klare! Tenk det. Vi skal bli foreldre nå! Dette har vi jobbet hardt mot i over 5 år. Alikevel føles det som det skjer så pluttselig. Helt rart...

Jeg skal ivertfall gi en lyd når jeg har fødd! Gleder meg stort! Så må du kose deg med familie og båtlivet i mellomtiden =)

Gode klemmer til deg søta ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141401635-loysemin/#findComment-141931357
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...