Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en gutt på 3 og en halv mnd som jeg lurer på om kanskje begynner å få tenner.. Men jeg er så usikker... Han har vært litt grinete de siste to ukene, spesielt på kvelden, og har gråtet en del ved puppen og spist lite. Er det tegn på tenner? Han sikler mye og biter mye på fingrene sine, i tillegg drar han seg i det ene øret en del når han gråter. Har lurt på om det kan være ørebetennelse, men er i ellers fin form og ingen feber.. Jeg ser ingen tenner i munnen og heller ikke noe hovent tannkjøtt.. Dagsformen hans er opp og ned, noen dager (som i dag) gråter han mye, og andre dager virker det greit med unntak av når vi ammer. Er alt dette normal oppførsel ved denne alderen, eller er det tegn på noe annet? Er helt ny i dette gamet, nemlig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har han vært snørrete i det siste? høres mer ut som ørebetennelse enn tenner...min hadde det da han var 4 mnd og fikk antibiotika og øredråper.ble blid og fornøyd igjen etter et par dager.

du kan prøve å skylle nesen med saltvannsdråper og se om det hjelper på trykket;-)

min hadde heller ikke feber...

Skrevet

Ja, han har vært litt snørrete, ikke mye, men har gitt han saltvann når det har tettet seg.. Jeg får se an formen i morgen og dra en tur til legen hvis han ikke er bedre.. Jaggu ikke lett å finne ut av hva som er galt. Han har i tillegg sovet mye i dag, så det er vel et tegn på at formen ikke er helt på topp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...